Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Egg BreakerSuper-Badnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Wyglądem przypomina powiększoną wersję Jajomłota.

Opis[]

Egg Breaker bez kasku

Egg Breaker to humanoidalny robot o sylwetce Doktora Eggmana. Posiada czerwono-niebiesko-żółtą kolorystykę, a także charakterystyczny szary, szpiczasty nos i zielone oczy. Jego głowę chroni również bokserskie nakrycie głowy. Lewą dłoń zastępuje mu kolczasta kula. Egg Breaker jest bardzo wytrzymały, zdolny przyjąć na siebie sporą ilość ciosów. Jest również dość mobilny, szczególnie dzięki dalekim skokom. Swoją kolczastą kulę może także wystrzelić we wroga.

Historia[]

Imposter Syndrome[]

Surge walcząca z Egg Breakerem

W Sonic the Hedgehog: Imposter Syndrome #1 Egg Breaker strzegący Egg Base Alpha zaatakował Surge i Kita, którzy próbowali sabotować wieżę komunikacyjną. Surge zajęła go walką, w trakcie której zdołała zniszczyć jego prawą dłoń i zadać mu sporo ciosów. Korzystając z jej nieuwagi Egg Breaker wystrzelił w jej kierunku swoją kolczastą kulę, która ją zmiażdżyła. Kit szybko stanął w obronie towarzyszki, podnosząc kulę za pomocą swoich wodnych macek i rzucając nią z powrotem w Egg Breakera, tworząc dziurę w jego torsie. Surge, która ocalała z uderzenia kuli, wykończyła robota, pozbawiając go głowy.

Advertisement