FANDOM

Cudzy1 A powerful cooling system hyper-chills the air blasted forth from these fans. Take a direct hit and you'll be an ice cube before you can say, "Brr! Cudzy2
Opis, Sonic Unleashed

Egg Blizzard – przeciwnik pojawiający się w grze Sonic Unleashed. Jest robotem Eggmana z serii Egg Fighter. Wygląda jak Egg Flame, lecz ma inne ubarwienie i zamiast dmuchania ogniem, dmucha zimnym powietrzem.

Opis Edytuj

Egg Blizzard to dwunożny robot z korpusem w kształcie mechanicznego wentylatora. Posiadają dwa ramiona i parę zielonych oczu. Robot pojawia się na dziennej i nocnej wersji poziomu Cool Edge, oraz w drugim akcie nocnego Jungle Joyride.

Egg Blizzard atakuje gracza dmuchając w jego stronę lodowym wiatrem. Robot może zamrozić gracza na pewien czas. W wersji na PS3/Xbox 360 kiedy Egg Blizzard zostanie wypchnięty ze swojej pierwotnej pozycji to zacznie tańczyć w kółko po czym powróci do atakowania. Sonic the Werehog może wykorzystać ataki Egg Blizzarda przeciwko innym przeciwnikom. Gracz może złapać robota i włączyć nawiew wciskając przycisk trójkąt/Y. Przeciwnicy zamrożeni przez Egg Blizzard będą mogli zostać zniszczeni jednym uderzeniem. Jednak jeśli gracz się nimi nie zajmie to po pewnym czasie się rozmrożą.

Galeria Edytuj