Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Egg Base Sigma – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to jedna z baz Imperium Eggmana.

Opis[]

Egg Base Sigma to skromna, jak na standardy Imperium Eggmana, baza. Składa się na nią kompleks przemysłowych budynków, na których zamontowane są wieżyczki stylizowane na głowę Doktora Eggmana. Jej centralnym punktem jest wieża w kształcie głowy Eggmana.

Historia[]

Bad Guys[]

Egg Base Sigma pod kontrolą Imperium Eggmana

W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #1 Doktor Starline zakradł się do Egg Base Sigma, omijając patrole Egg Pawnów. Próbował przejąć kontrolę nad bazą wpisując hasło, ale zostało ono odrzucone i wywołało alarm. Starline musiał pokonać oddział Motobugów wysłanych przeciwko niemu, a później uciec przed Egg Pawnami. W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #4 Doktor Starline zdołał usunąć Egg Base Sigma z bazy danych Eggmana w centrum Eggnetu, a także przeprogramować jej obronę, aby służyła jemu. Jakiś czas później Starline przeniósł się do nowej bazy, wraz ze swoimi siłami, oraz zaczął ją przerabiać na swój wizerunek, zacierając ślady Eggmana.

Chao Races and Badnik Bases[]

W Sonic the Hedgehog #36 Doktor Starline powrócił do swojej bazy po nieudanej próbie porwania Tailsa w White Parku. Pozyskał jednak próbkę futra lisa, która miała mu posłużyć do dalszych planów.

Advertisement