FANDOM

Cudzy1 It's my new Egg-o-Matic Tunnelizer and Town Terrorizer! Cudzy2
Doktor Ivo Robotnik, Lovesick Sonic

Egg-O-Matic Tunnelizer and Town Terrorizer – pojazd pojawiający się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to Egg-O-Matic Doktora Ivo Robotnika z wiertłem.

Opis Edytuj

Egg-O-Matic Tunnelizer and Town Terrorizer wygląda podobnie jak Egg-O-Matic. Jest to okrągły pojazd o szarym pancerzu. Z przodu posiada wiertło, a z tyłu skrzydła i silnik rakietowy. Jego kokpit jest całkowicie oszklony, w odróżnieniu od zwykłego Egg-O-Matic. Pojazd może latać i rozpędzać się dzięki swojemu silnikowi rakietowemu. Jego główną właściwością jest wiertło, które pozwala przekopywać się bardzo szybko pod ziemią.

Historia Edytuj

W odcinku Lovesick Sonic Doktor Ivo Robotnik zaprezentował Scratchowi i Grounderowi swój Egg-O-Matic Tunnelizer and Town Terrorizer, który miał zamiar wykorzystać do przekopania się do rezerwuaru wody na planecie Mobius, aby ukraść całą jego wodę i doprowadzić do zniszczenia pobliskiego miasta. Doktor wysłał następnie Scratcha i Groundera, aby pomogli Breezie założyć ostatnią pułapkę na Sonica. Robotnik zaczął się następnie przekopywać do rezerwuaru i otrzymał wiadomość od Breezie, gdy pułapka na Sonica została zastawiona. Jednakże gdy Robotnik był już blisko rezerwuaru, Sonic przypiął linę do jego maszyny. Egg-O-Matic Tunnelizer and Town Terrorizer został wtedy pociągnięty z powrotem na początek tunelu i uległ zniszczeniu.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj