Echo Mine – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to opuszczona kopalnia.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Zejście do Echo Mine

Echo Mine jest opuszczoną kopalnią, która niegdyś stanowiła bazę Doktora Eggmana. Wejście do kopalni ma kształt otwartych ust Eggmana, bez zębów. Zejście do kopalni jest zniszczone i stanowi je wielka przepaść, do której można zjechać po linie dawnego szybu wentylacyjnego. Korytarze są ciemne i wąskie, przez każdy przebiegają tory dla wózków, które niegdyś przewoziły z kopalni minerały. Centralnym punktem Echo Mine jest pomieszczenie z głównym komputerem i generatorem mocy. Oprócz tego wewnątrz kopalni pojawia się przepaść, do której zrzucano odpady. Występuje w jednej z grot i otacza ją wąski pierścień gruntu przylegającego do ściany. Oprócz tego kopalnia wyposażona jest w monitoring.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Przeszłość[edytuj | edytuj kod]

W trakcie wojny z Imperium Eggmana odbył się tutaj największy kontratak Resistance sprzed powrotu Sonica. Resistance udało się wyzwolić wielu więźniów, ale stracili przy tym porównywalną ilość swoich żołnierzy. Kopalnia została potem opuszczona.

Infection[edytuj | edytuj kod]

Sonic i Amy w Echo Mine

W Sonic the Hedgehog #15 Sonic i Amy przybyli do Echo Mine, aby włamać się do tamtejszego komputera. Po przejściu przez korytarze kopalni udało im się uruchomić generator mocy i połączyć z Eggnetem. Doktor Starline powiadomił o tym Doktora Eggmana, który wysłał Rougha i Tumble'a do kopalni. Sonic i Amy odkryli część planu Eggmana, ale niespodziewanie przybyli Rough i Tumble w wielkim czołgu z wiertłem, które zniszczyło komputer. Sonic i Amy zdołali przed nimi uciec i zwabić ich nad przepaść. Tam zrzucili czołg, ale Rough i Tumble ewakuowali się w porę. Następnie otworzyli swoje plecaki i, ku własnemu zaskoczeniu, zostali pokryci Metal Virusem i stali się Zombotami. Sonic zdołał ich strącić w przepaść, ale sam został przy tym zarażony wirusem. Doktor Eggman i Starline oglądali to zajście przez kamerę w kopalni.

Big's Big Adventure[edytuj | edytuj kod]

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 Big przybył do Echo Mine poszukując Żabka, krótko po tym jak Sonic i Amy pokonali tam Rougha i Tumble'a. Big usłyszał wtedy głosy dwóch skunksów, które były Zombotami uwięzionymi na dnie głębokiej przepaści.

Out of the Blue[edytuj | edytuj kod]

Tails i Tangle w Echo Mine

W Sonic the Hedgehog #31 Tails i Tangle przybyli do Echo Mine i wyciągnęli umierających z głodu Rougha i Tumble'a z dna przepaści. Skunksy jednak wyśmiały ich i szybko uciekły, choć potem miały problem z wydostaniem się z kopalni.