FANDOM

Echo Mine – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to opuszczona kopalnia.

Opis Edytuj

IDW15 Echo Mine Entrance

Zejście do Echo Mine

Echo Mine jest opuszczoną kopalnią, która niegdyś stanowiła bazę Doktora Eggmana. Wejście do kopalni ma kształt otwartych ust Eggmana, bez zębów. Zejście do kopalni jest zniszczone i stanowi je wielka przepaść, do której można zjechać po linie dawnego szybu wentylacyjnego. Korytarze są ciemne i wąskie, przez każdy przebiegają tory dla wózków, które niegdyś przewoziły z kopalni minerały. Centralnym punktem Echo Mine jest pomieszczenie z głównym komputerem i generatorem mocy. Oprócz tego wewnątrz kopalni pojawia się przepaść, do której zrzucano odpady. Występuje w jednej z grot i otacza ją wąski pierścień gruntu przylegającego do ściany. Oprócz tego kopalnia wyposażona jest w monitoring.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W trakcie wojny z Imperium Eggmana odbył się tutaj największy kontratak Resistance sprzed powrotu Sonica. Resistance udało się wyzwolić wielu więźniów, ale stracili przy tym porównywalną ilość swoich żołnierzy. Kopalnia została potem opuszczona.

Infection Edytuj

IDW15 Sonic i Amy w Echo Mine

Sonic i Amy w Echo Mine

W Sonic the Hedgehog #15 Sonic i Amy przybyli do Echo Mine, aby włamać się do tamtejszego komputera. Po przejściu przez korytarze kopalni udało im się uruchomić generator mocy i połączyć z Eggnetem. Doktor Starline powiadomił o tym Doktora Eggmana, który wysłał Rougha i Tumble'a do kopalni. Sonic i Amy odkryli część planu Eggmana, ale niespodziewanie przybyli Rough i Tumble w wielkim czołgu z wiertłem, które zniszczyło komputer. Sonic i Amy zdołali przed nimi uciec i zwabić ich nad przepaść. Tam zrzucili czołg, ale Rough i Tumble ewakuowali się w porę. Następnie otworzyli swoje plecaki i, ku własnemu zaskoczeniu, zostali pokryci Metal Virusem i stali się Zombotami. Sonic zdołał ich strącić w przepaść, ale sam został przy tym zarażony wirusem. Doktor Eggman i Starline oglądali to zajście przez kamerę w kopalni.

Big's Big Adventure Edytuj

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 Big przybył do Echo Mine poszukując Żabka, krótko po tym jak Sonic i Amy pokonali tam Rougha i Tumble'a. Big usłyszał wtedy głosy dwóch skunksów, które były Zombotami uwięzionymi na dnie głębokiej przepaści.

Out of the Blue Edytuj

IDW 31 Tails Tangle

Tails i Tangle w Echo Mine

W Sonic the Hedgehog #31 Tails i Tangle przybyli do Echo Mine i wyciągnęli umierających z głodu Rougha i Tumble'a z dna przepaści. Skunksy jednak wyśmiały ich i szybko uciekły, choć potem miały problem z wydostaniem się z kopalni.