FANDOM

E-Rider (E-ライダー E-raidā?)Extreme Gear typu Bike, pojawiający się w serii Sonic Riders. Jest on osobistym motocyklem Eggmana.

Opis Edytuj

E-Rider czerwonym motocyklem Eggmana. W grze Sonic Riders posiada czerwono-czarną kolorystykę. W Sonic Riders: Zero Gravity jest natomiast znacznie większy i dłuższy, z wyraźniejszymi uchwytami i rurami wydechowymi. Z kolei w Sonic Free Riders przypomina bardziej zwykły motocykl o czerwono-żółtej kolorystyce z zielonymi akcentami.

Historia Edytuj

Sonic Riders Edytuj

Cudzy1 High-performance, but burns too much Air. Cudzy2
Opis, Sonic Riders
E-Rider

E-Rider w Sonic Riders

E-Rider zadebiutował w grze Sonic Riders, jako motocykl stworzony przez Eggmana specjalnie dla siebie. W grze E-Rider jest dostępny dla wszystkich postaci, z wyjątkiem E-10000G, E-10000R i Ulali. Posiada wysoką prędkość maaksymalną, moc i przyspieszenie, ale nieco słabsze skręcanie. Jego główną wadą jest to, że zużywa bardzo dużo paliwa w porównaniu do innych Extreme Gear. Jest odblokowywany razem z Eggmanem po ukończeniu historii Babylon.

Przyspieszenie ★ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ★ ★ ☆ ☆
Siła ★ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Riders: Zero Gravity Edytuj

Cudzy1 Eggman built this bike gear himself, and it shows as every detail reflects his tastes. Cudzy2
Opis, Sonic Riders: Zero Gravity
E-Rider ZG

E-Rider w Sonic Riders: Zero Gravity

W Sonic Riders: Zero Gravity E-Rider powraca jako osobisty motocykl Eggmana, ze zmienionymi statystykami, które zrównują go z innymi domyślnymi Extreme Gear. Jako typ Bike pozwala jednak przebijać się przez przeszkody bez tracenia prędkości. Jest silniejszy od innych Extreme Gear, ale trudniej się nim steruje. W zwykłych wyścigach jedynie Eggman może z niego korzystać, ale w trybie Survival Relay jest dostępny dla wszystkich postaci. Jest odblokowywany razem z Eggmanem po ukończeniu historii Babylon.

Przyspieszenie █ █ █ ░ ░ ░
Limit █ █ █ █ ░ ░
Siła █ █ █ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

E-Rider posiada także dwie Gear Part do wyboru, w które może być wyposażony.

Nazwa Ikona Opis Wymagania
Max Speed UP Max Speed UP Icon Zwiększa maksymalną prędkość 50 pierścieni
GP Gauge UP GP Gauge UP Icon Zwiększa pasek GP o 25 punktów. 70 pierścieni

Sonic Free Riders Edytuj

Cudzy1 This self-made custom Bike Gear reflects Eggman's unique tastes in every aspect of its design. Cudzy2
Opis, Sonic Free Riders
E-Rider FR

E-Rider w Sonic Free Riders

W grze Sonic Free Riders E-Rider ponownie pojawia się jako osobisty motocykl Eggmana. Może być używany tylko przez niego. Posiada podobne statystyki co w Sonic Riders: Zero Gravity, ale wszystkie są ze sobą zrównane. Jest silniejszy od innych Extreme Gear i pozwala przebijać się bezproblemowo przez różne przeszkody, ale posiada trudniejszą sterowność. Może być wyposażony tylko w jedną Gear Part. E-Rider jest odblokowywany razem z Eggmanem po ukończeniu trybu World Grand Prix.

Przyspieszenie █ █ █ ░ ░ ░
Limit █ █ █ ░ ░ ░
Siła █ █ █ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj