FANDOM

E-88 Lightning Bird (E - 88 イダテンバード E - 88 Idatenbādo?) – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Eggman wykorzystał go podczas walki z Soniciem i Amy na farmie.

Opis Edytuj

E-88 to robot przypominający strusia. E-88 jest szybki i zwinny. Potrafi skakać bardzo wysoko i unosić się w powietrzu oraz latać. Z dzioba emituje oślepiające światło, a ze swojego korpusu może wystrzeliwać paraliżującą elektryczną sieć. W swoim dziobie może również przenosić różne przedmioty. E-88 jest jednym z niewielu robotów, które były w stanie przetrwać Spin Attack wzmocniony przez pierścień i dalej funkcjonować (chociaż ledwo).

Historia Edytuj

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

E-88 pojawił się w odcinku Jak złapać jeża?. Podczas starcia z Soniciem na farmie Eggman wysłał swojego E-88 Lightning Bird do walki. Robot oślepił jeża, a następnie porwał Amy i poleciał z nią do góry. Jednakże Sonic wykorzystał pierścień i wzmocnionym Spin Attackiem prawie zniszczył robota. E-88 upuścił swój czip, który wpadł do ucha Sonica i później był przyczyną szalonego biegania jeża. E-88 został na farmie, gdzie zaczął zachowywać si jak prawdziwa kura. Później Amy i Tails polecieli Tornadem X. Dziewczyna próbowała zniszczyć robota, ale ten podskoczył i sparaliżował ją swoją elektryczną siecią. Jednakże doprowadziło to do przeciążenia systemu i E-88 odpadła jedna noga. Robot zaczął spadać na ziemię. Tuż przed upadkiem Sonic uderzył go i odlatując daleko robot eksplodował. Natomiast czip wypadł z ucha niebieskiego jeża.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria