FANDOM

E-77 Lucky (E-77 ラッキー E - 77 rakkī?) – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Eggman wysłał go na poszukiwania ostatniego Szmaragdu Chaosu.

Opis Edytuj

E-77 Lucky to robot składający się z różnych amuletów szczęścia. Jego korpus stanowi złoty dzwon z namalowaną liczbą siedem, czterolistną koniczyną i podczepioną podkową. Lucky posiada również skrzydła i królicze nogi. Doktor Eggman zaprojektował go w taki sposób aby zawsze przytrafiało mu się szczęście. Jest jednak dosyć niezdarny. Mimo tego większość czynów Lucky'ego wychodzi mu na szczęście.

Historia Edytuj

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

Lucky pojawił się w odcinkach Nikczemny podstęp i Narodziny Super Sonica. Doktor Eggman wysłał go na poszukiwania ostatniego Szmaragdu Chaosu. Po drodze Lucky przewrócił się i Knuckles pomógł mu wstać. Lucky wskazał mu następnie położenie bazy Eggmana - Egg Fortu II. E-77 poszedł za Knucklesem do Station Square i spotkał się z Chrisem. Razem z nimi chciał pójść na dworzec, ale nie zdążył na pociąg do Leśnej Góry i przewrócił się na schodach. W nocy Lucky siedział smutny na kontenerze na śmieci. Przestraszył się wtedy czarnego kota i wpadł do kontenera. Śmieciarka wywiozła go na wysypisko, gdzie Lucky przypadkowo znalazł Szmaragd Chaosu. Trzymając szmaragd czekał na Eggmana, ale kiedy doktor miał go zabrać zjawił się Sonic. Lucky postanowił oddać szmaragd niebieskiemu jeżowi. Jednak zatrzymała go od tego bitwa, jaka wywiązała się między Eggmanem a wojskowymi robotami - Beetle. Lucky został wystrzelony w powietrze, ale od upadku do oceanu złapał go Sonic. Robot zakochał się w niebieskim jeżu i wykorzystując potęgę miłości poleciał z nim z powrotem do portu. Lucky odstawił tam Sonica po czym prawdopodobnie odszedł w swoją stronę.

Saga Emerla Edytuj

Podczas sagi Emerla Lucky wziął udział w turnieju walk o Szmaragd Chaosu. Pierwszą walkę wygrał walkowerem, ponieważ jego oponent nie mógł stanąć do pojedynku. W półfinałach jego przeciwnikiem był Emerl. Lucky zaczął tańczyć, aby zadrwić z Emerla. Jednak Emerl pozostał tym niewzruszony. W końcu Lucky zmęczył się i upadł, tym samym przegrywając w turnieju.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria