FANDOM

E-74 Weazo – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Eggman wykorzystał go do zdobycia szóstego Szmaragdu Chaosu w Filmdom City.

Opis Edytuj

E-74 Weazo to zielony robot przypominający łasicę. Posiada długi, metalowy ogon którym może zadawać ciosy swoim wrogom. Jego dłonie zastępują szczypce. Główną metodą ataku Weazo jest plucie ogniem z działka zamontowanego na głowie. Słabością robota jest woda, która gasi jego ogień.

Historia Edytuj

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

Weazo pojawił się w odcinku Szósty Szmaragd Chaosu. Kiedy Doktor Eggman zdobył Szmaragd Chaosu przywołał robota, aby ten zajął się Soniciem i Knucklesem. Weazo pokonał również Pana Tanakę, który chciał wejść mu w drogę. Knuckles złapał go za ogon, ale szybko został rzucony na pobliskie skrzynie. Weazo zaczął następnie gonić Sonica, który wcześniej zadał mu cios. Robot zapędził jeża w ślepy zaułek. Jednakże Knuckles zniszczył jedno z akwariów. Woda wylała się na Weazo i ugasiła jego ogień. Następnie Sonic i Knuckles wspólnie go zniszczyli. Jednak Eggman zdołał uciec ze Szmaragdem Chaosu.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria