FANDOM

E-70 Noizi – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Eggman przydzielił go do ochrony Szmaragdu Chaosu w swojej bazie, kiedy ta znalazła się w świecie ludzi.

Opis Edytuj

E-70 Noizi to brązowy robot o cylindrycznym kształcie ciała. Posiada dwa mechaniczne ramiona, które może w dowolny sposób rozciągać. Ramiona przytwierdzone są do jego nóg. Robot posiada także megafon, który może wysuwać z głowy. Jest zdolny do emitowania ultradźwięków, a także irytujących kobiecych jęków.

Historia Edytuj

Saga nowego świata Edytuj

Noizi złapał Topaz, kiedy ta próbowała ukraść Szmaragd Chaosu. Później robot zaczął emitować ultradźwięki, którymi zaczął ogłuszać Rouge. Zbudził tym również Eggmana, a także trzy inne roboty: E-12, E-13 i E-14. Noizi rozpoczął emitowanie głośniejszych i bardziej irytujących jęków. Rouge nie była w stanie pokonać go, kiedy wydzielał te dźwięki. Nietoperzyca wrzuciła do jego megafonu bransoletkę z ładunkiem wybuchowym. Topaz wysadziła bransoletę i megafon robota eksplodował. Następnie Rouge zniszczyła robota Screw Kickiem. Nietoperzyca i Topaz uciekły, a Noizi wybuchł prosto w twarz Eggmana.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • W japońskiej wersji Noizi posiada wysoki, kobiecy głos, a Eggman odnosi się nawet do swojego robota jak do kobiety.