E-70 Noizi – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Eggman przydzielił go do ochrony Szmaragdu Chaosu w swojej bazie, kiedy ta znalazła się w świecie ludzi.

Opis[edytuj | edytuj kod]

E-70 Noizi to brązowy robot o cylindrycznym kształcie ciała. Posiada dwa mechaniczne ramiona, które może w dowolny sposób rozciągać. Ramiona przytwierdzone są do jego nóg. Robot posiada także megafon, który może wysuwać z głowy. Jest zdolny do emitowania ultradźwięków, a także irytujących kobiecych jęków.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Saga nowego świata[edytuj | edytuj kod]

Noizi złapał Topaz, kiedy ta próbowała ukraść Szmaragd Chaosu. Później robot zaczął emitować ultradźwięki, którymi zaczął ogłuszać Rouge. Zbudził tym również Eggmana, a także trzy inne roboty: E-12, E-13 i E-14. Noizi rozpoczął emitowanie głośniejszych i bardziej irytujących jęków. Rouge nie była w stanie pokonać go, kiedy wydzielał te dźwięki. Nietoperzyca wrzuciła do jego megafonu bransoletkę z ładunkiem wybuchowym. Topaz wysadziła bransoletę i megafon robota eksplodował. Następnie Rouge zniszczyła robota Screw Kickiem. Nietoperzyca i Topaz uciekły, a Noizi wybuchł prosto w twarz Eggmana.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W japońskiej wersji Noizi posiada wysoki, kobiecy głos, a Eggman odnosi się nawet do swojego robota jak do kobiety.