FANDOM

E-65 Gorru-Gaooh – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Eggman wykorzystał go podczas starcia na sawannie z Soniciem i jego przyjaciółmi.

Opis Edytuj

E-65 to brązowo-czarno-złoty robot o wyglądzie goryla. Posiada szpiczasty kolec na głowie. Na jego klatce piersiowej znajdują się dwa okrągłe, różowe kokpity sterownicze.

E-65 potrafi kamuflować się w pobliżu naturalnych obiektów, takich jak np. drzewa. W pobliżu metalu jego pancerz nie działa. Robot jest bardzo silny i wytrzymały. Wyprowadza miażdżące ciosy ze swoich pięści, a także stóp. E-65 jest na tyle silny aby wyrywać drzewa. Poza tym dosyć zwinnie porusza się między drzewami.

Historia Edytuj

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

E-65 pojawił się w odcinku Starcie na sawannie. Sterowali nim Decoe i Bocoe. Robot miał początkowo przewagę nad Soniciem, dzięki swojemu maskowaniu się na tle drzew. Jednakże Sonic wykorzystał swój słuch aby wykryć skąd nadejdą kolejne uderzenia. Później wyprowadził robota na plac budowy, gdzie było pełno metalowego sprzętu. Pozbawiony kamuflażu E-65 dostał porządny wycisk od Sonica. Decoe i Bocoe postanowili uciec. Aby zakończyć walkę Sonic wziął pierścień i zniszczył E-65 Super Spin Attackiem.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria