FANDOM

E-43 Falcon – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Eggman wykorzystał kilka takich robotów podczas próby pokonania Sonica w Station Square.

Opis Edytuj

E-43 Falcon to pomarańczowy robot przypominający jastrzębia. Posiada jedno zielone oko, na głowie w kształcie dziobu. Falcon potrafi latać bardzo szybko, będąc w stanie nadążać za Soniciem. Falcony posiadają dwa działka laserowe na skrzydłach. Oprócz tego potrafią namierzyć praktycznie każdy cel. Jeśli zajdzie taka potrzeba, mogą dokonać autodestrukcji.

Historia Edytuj

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

Doktor Eggman wysłał Falcony, aby te pozbyły się Sonica, który przed chwilą pokonał całą armię E-42 Torole. Falcony ścigały jeża, posyłając w jego stronę pociski. Sonic próbował je zgubić, ale został szybko namierzony. Jeż postanowił wsiąść na jednego z Falconów i skierować go w stronę latającego Egg Fortu. Wraz za nim poleciała cała eskadra. Eggman dokonał wówczas autodestrukcji Falconów, aby uniemożliwić Sonicowi dostanie się do fortecy. Eksplozja robotów wyrzuciła Sonica w powietrze. Jeż zdołał na krótki czas wylądować na pokładzie Egg Fortu, ale ześlizgnął się z niego.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria