E-43 Falcon – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Eggman wykorzystał kilka takich robotów podczas próby pokonania Sonica w Station Square.

Opis[edytuj | edytuj kod]

E-43 Falcon to pomarańczowy robot przypominający jastrzębia. Posiada jedno zielone oko, na głowie w kształcie dziobu. Falcon potrafi latać bardzo szybko, będąc w stanie nadążać za Soniciem. Falcony posiadają dwa działka laserowe na skrzydłach. Oprócz tego potrafią namierzyć praktycznie każdy cel. Jeśli zajdzie taka potrzeba, mogą dokonać autodestrukcji.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Saga Szmaragdów Chaosu[edytuj | edytuj kod]

Doktor Eggman wysłał Falcony, aby te pozbyły się Sonica, który przed chwilą pokonał całą armię E-42 Torole. Falcony ścigały jeża, posyłając w jego stronę pociski. Sonic próbował je zgubić, ale został szybko namierzony. Jeż postanowił wsiąść na jednego z Falconów i skierować go w stronę latającego Egg Fortu. Wraz za nim poleciała cała eskadra. Eggman dokonał wówczas autodestrukcji Falconów, aby uniemożliwić Sonicowi dostanie się do fortecy. Eksplozja robotów wyrzuciła Sonica w powietrze. Jeż zdołał na krótki czas wylądować na pokładzie Egg Fortu, ale ześlizgnął się z niego.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria