FANDOM

E-33 Buball – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Eggman wykorzystał wiele takich robotów podczas próby pokonania Sonica w Station Square.

Opis Edytuj

E-33 to masowo produkowane zielone roboty w kształcie kuli. Posiadają kilka uwypukleń, a także jedno czerwone oko na środku. Otaczają je czerwone lampki. E-33 sygnalizuje oddanie strzału ze swojego oko, kilkakrotnie podświetlając swoje lampki. Buballe są mało wytrzymałe i ich lasery można odbić wykorzystując lustro.

Historia Edytuj

Saga nowego świata Edytuj

Po tym jak Doktor Eggman i jego roboty przeniosły się do świata ludzi, E-33 pilnowały pierwszej bazy doktora. Kilka z nich zostały później wysłanych do Srebrnej Doliny, gdzie emitowały sztuczne impulsy energii, podobne do tych co u Szmaragdów Chaosu, w celu zwabienia przyjaciół Sonica w pułapkę.

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

W odcinku Forteca Eggmana, po tym jak E-42 Torole i E-43 Falcony zostały pokonane, Eggman wysłał E-33 do walki z Soniciem i jego przyjaciółmi. Grupa Buballi zaczęła gonić Sonica, strzelając do niego laserami. Inny szwadron E-33 zaatakował Sama Speed i jego pasażerów, próbujących wrócić po Tornado X. Zostały szybko zniszczone przez Pana Stewarta, który odbił ich lasery za pomocą zwykłego lusterka i sprawił, że roboty zniszczyły się same. Grupa ocalałych E-33 ponownie spróbowała zaatakować pasażerów. Tym razem zniszczył je Pan Tanaka, rozjeżdżając roboty wielką ciężarówką. Ostatnie E-33 zniszczył Sonic, za pomocą Spin Attacku po otrzymaniu pierścienia.

Saga Metarexów Edytuj

Pojedynczy Buball pojawił się w odcinku Wróg w potrzebie. Szpiegował dla Eggmana paradę, którą mieszkańcy Planety Secco zorganizowali dla Sonica i jego przyjaciół.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria