FANDOM

E-3000 Egg Mars (エッグマーズ Eggumāzu?) – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Eggman wykorzystał go dwukrotnie podczas sagi Metarexów.

Opis Edytuj

E-3000 Egg Mars pojawił się w dwóch wersjach.

W odcinku Wróg w potrzebie Egg Mars był gigantycznym, humanoidalnym robotem. W głowie posiadał kokpit dla trzech osób, przypominający ten z kilku latających fortec doktora (np. Egg Fort, Egg Fort II). W tej wersji Egg Mars dysponował wysuwanym świdrem w prawej dłoni, a także mieczem który mógł wyciągać zza pleców.

W odcinku Marzenie Molly E-3000 był równie wielkim robotem, ale o nieco bardziej groteskowej sylwetce. Posiadał ciemnozielony pancerz i jedno czerwone oko. Jego kokpit był taki sam jak w poprzedniej wersji. Nie posiadał żadnej z broni swojego poprzednika.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

W odcinku Wróg w potrzebie Decoe i Bocoe przybyli za sterami Egg Marsa aby pomóc Eggmanowi kiedy Sonic i jego przyjaciele nakryli go na próbie kradzieży Szmaragdu Chaosu. Egg Mars złapał Cosmo. Początkowo złoczyńcy chcieli ja wykorzystać do szantażowania bohaterów, ale puścili ją kiedy pojawił się Metarex Jumpee. Eggman postanowił zniszczyć Metarexa, który połknął szmaragd. Jednak świder nie zdołał przebić jego pancerza. Kiedy Egg Mars wyciągnął miecz, Metarex Jumpee owinął wokół niego swój język. Następnie poraził Egg Marsa prądem, doprowadzając do jego eksplozji.

W odcinku Marzenie Molly Decoe i Bocoe ponownie przybyli Eggmanowi z pomocą, za sterami nowego E-3000. Zabrali go z kryjówki Leona. Mieszkańcy planety Cascade postanowili złapać doktora aby zaprowadzić go do Metarexów. Dlatego zaatakowali go w swoich statkach kosmicznych. Jednak E-3000 złapał je wszystkie i wgniótł w ziemię. Kiedy wszystkie statki były uziemione pojawiło się nowe zagrożenie. Pale Bayleaf i jego flota zjawili się na wyspie. Shadow i Molly zajęli jednak walką Metarexy, dzięki czemu Eggman i jego roboty uciekli z powrotem do Crimson Egg.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj