FANDOM

E-11 Dziobójca – robot z serii E, stworzony przez Doktora Eggmana. Eggman wykorzystał go przy próbie zdobycia Szmaragdu Chaosu.

Opis Edytuj

E-11 to fioletowo-żółty robot przypominający jastrzębia. Posiada silniki odrzutowe, umożliwiające mu lot. Dziobójca jest wystarczająco silny, aby niszczyć inne latające obiekty po prostu wlatując w nie. Sam wychodzi z tego bez szwanku. Jego dziób pozwala mu odbijać ataki Sonica i bawić się jeżem jak piłką. Poza tym E-11 jest bardzo dobry w manewrowaniu i jest w stanie omijać samonaprowadzające pociski.

Historia Edytuj

Saga nowego świata Edytuj

Kiedy Doktor Eggman dowiedział się o tym, że w Station Square znaleziono Szmaragd Chaosu, wylosował E-11, aby ten towarzyszył mu podczas odzyskiwania szmaragdu. Tuż przed wleceniem do miasta, zostali zaatakowani przez rakiety samonaprowadzające. E-11 bezproblemowo je ominął i zdołał wlecieć do miasta. Zasiał tam panikę wśród mieszkańców. Eggman ruszył na poszukiwania Szmaragdu Chaosu i rozkazał Dziobójcy zająć Sonica walką. E-11 wykorzystał swój dziób do odbijania jeżą. Sonic zdołał go pokonać dopiero po otrzymaniu pierścienia. Jeż przebił robota na wylot i doprowadził do jego eksplozji.

E-11 pojawia się również podczas ataku GUN na Fortecę Eggmana. W trakcie bitwy udało mu się zniszczyć kilka odrzutowców.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj