Cudzy1.png Target acquired! Cudzy2.png
E-10000G, Sonic Riders

E-10000G, znany również jako Robo 2 – robot z serii E-10000 pojawiający się w grach Sonic Riders i Sonic Free Riders.

Opis[edytuj | edytuj kod]

E-10000G to humanoidalny robot przypominający wyglądem swojego stwórcę - Doktora Eggmana. Posiada głównie zielony pancerz. Jego charakterystyczną cechą jest również czapka z daszkiem. E-10000G został zaprojektowany z myślą o obsługiwaniu Extreme Gear. Oprócz tej zdolności mogą uderzać przeciwników, albo oślepiać ich wbudowaną latarką.

Roboty te są masowo produkowane i w dużych ilościach brały udział w EX World Grand Prix organizowanym przez Eggmana.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Sonic Riders[edytuj | edytuj kod]

E-10000G po raz pierwszy pojawił się w Sonic Riders jako grywalna postać. Można go odblokować po 25 godzinach gry. W wyścigach trybu fabularnego E-10000G zastępują puste miejsca, nie zajęte przez innych zawodników. W historii dysponują wszystkimi umiejętnościami postaci szybkich, latających i silnych, ale w normalnej rozgrywce dysponują jedynie siłą. Po zakończeniu EX World Grand Prix grupa E-10000G pomagała E-10000R podczas ataku na Team Heroes i Babylon Rogues w Babylon Garden. Roboty ścigały bohaterów, ale zgubiły ich po pewnym czasie.

E-10000G może być także odblokowany jako grywalna postać po 20 godzinach rozgrywki.

Sonic Free Riders[edytuj | edytuj kod]

E-10000G powrócił w Sonic Free Riders jako jedna z grywalnych postaci. Może korzystać jedynie z Extreme Gear typu Board. Podobnie jak w Sonic Riders E-10000G wzięły udział w World Grand Prix, zastępując niezajęte przez innych zawodników miejsca.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Artwork[edytuj | edytuj kod]

Inne[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Jest to jedyny grywalny robot z serii Sonic Riders, który pojawił się w więcej niż jednej grze.