FANDOM

Cudzy1 Well, blow me away! As if Dr. R hasn't had enough stick already. Here I am to provide a fireworks display. Cudzy2
Dynamight, Dr. Robotnik's Mean Bean Machine

Dynamight – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to Badnik stworzony przez Doktora Robotnika. Jest także siódmym przeciwnikiem w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.

Opis Edytuj

Dynamight to robot przypominający czerwoną laskę dynamitu. Posiada oczy i szeroki uśmiech, a od góry i od dołu ograniczają go szare belki, przypominające detonatory.

Historia Edytuj

Super Special Sonic Search Smash Squad Ep 060

Dynamight, Skweel i Frankly

W odcinku Super Special Sonic Search & Smash Squad Dynamight pojawił się w retrospekcji Sonica, gdzie razem z innymi Badnikami zjawił się na konwencie łowców nagród, który zorganizował Doktor Ivo Robotnik. Gdy Sonic został wykryty na sali, Dynamight ruszył w pościg za jeżem, idąc z Franklym i Skweelem. Roboty dały się oszukać Sonicowi, przebranemu za dyrektora cyrku, wchodząc do podstawionego namiotu cyrkowego, który w rzeczywistości kamuflował urwisko. Dynamight wraz z robotami spadł z impetem na ziemię.

W innych mediach Edytuj

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Edytuj

Dynamight Sprite

Dynamight pojawia się jako siódmy przeciwnik w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine. Jego styl gry jest odpowiednikiem Zombie z Puyo Puyo.

Galeria Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Sprites Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Dynamight zostaje pokonany w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine, to eksploduje, ale jest znów poskładany, gdy gra przesuwa się do kolejnego oponenta.