FANDOM

Cudzy1 Drift inside zones to earn time. Pass every checkpoint to win! Cudzy2
Opis, Sonic & All-Stars Racing Transformed
Drfitch

Drift Challenge – wydarzenie pojawiające się w grze Sonic & All-Stars Racing Transformed.

Opis Edytuj

SRT Drift Challenge Screen

Przebieg Boost Challenge

Drift Challenge to wydarzenie, w którym gracz bierze udział samodzielnie. Nie pojawiają się tutaj żadni przeciwnicy. Celem gracza jest przejechać przez wszystkie punkty kontrolne, w postaci niebieskich bramek. U góry pojawia się licznik. Jeśli zejdzie do zera, to wydarzenie zakończy się, a gracz przegra. Aby zdobyć dodatkowy czas, należy driftować po wyznaczonych, czerwonych trasach na drodze. Kiedy gracz driftuje po tym czerwonym polu, zmienia ono kolor na zielone. Za każdą chwilę spędzoną podczas driftowania w wyznaczonym polu gracz otrzymuje dodatkowy czas, który zostaje dodany do licznika po zakończeniu drifta. Przejeżdżanie przez bramki nie zapewnia żadnych bonusów, ale jest wymagane do ukończenia wydarzenia. Gracz może wybrać poziom trudności (C - łatwy, B - normalny, A - trudny, S - ekspercki). Im wyższy poziom, tym więcej gwiazdek gracz otrzyma za zwycięstwo (od 1 za łatwy do 4 za ekspercki).

World Tour Edytuj

Wystąpienia Drift Challenge w trybie World Tour.

Sunshine Coast Edytuj

Nazwa Trasa
Downtown Drift Shibuya Downtown

Scorching Skies Edytuj

Nazwa Trasa
Sunshine Slide Sunshine Tour

Moonlight Park Edytuj

Nazwa Trasa
Billy Backslide Chilly Castle
Curien Curves Graveyard Gig