FANDOM

Cudzy1 Ol' Ffuzzy-Fface got tied in knots, huh? I guess that's why the Doc's sending the boys 'round. So long, sucker! Cudzy2
Dragon Breath, Dr. Robotnik's Mean Bean Machine

Dragon Breath – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to Badnik stworzony przez Doktora Robotnika. Jest także jedenastym przeciwnikiem w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.

Opis Edytuj

Dragon Breath to humanoidalny robot o szarym pancerzu. Posiada także czerwone naramienniki z żółtymi kolcami, oraz czerwono-szare nogi. Na jego kolanach również występują żółte kolce. Oprócz tego posiada coś w rodzaju zielonej spódniczki. Na jego głowie pojawiają się kolce, a twarz robota ma kształt smoczego pyska.

Historia Edytuj

Super Special Sonic Search Smash Squad Ep 024

Dragon Breath pytający o drogę na zebranie badników

W odcinku Super Special Sonic Search & Smash Squad Dragon Breath pojawił się w retrospekcji Sonica, gdzie szukał drogi na konwent łowców nagród, który organizował Doktor Ivo Robotnik. Dragon Breath demolował wtedy miasto, pytając mieszkańców o drogę na konwent, a także wyraził swoje rozczarowanie, gdy nikt nie chciał mu pomóc. Później zjawił się na zebranaiu razem z innymi Badnikami. Gdy Sonic został wykryty na sali, Dragon Breath i inne badniki ruszyły za nim w pościg. Dragon Breath kazał im się wtedy rozdzielić i otoczyć jeża. Robot ten był ostatnim przeciwnikiem, jakiego Sonic musiał pokonać. Robot próbował w niego rzucić swoją drewnianą maczugą, ale zamiast tego trafił drzewo, które się na niego zawaliło.

W innych mediach Edytuj

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Edytuj

Dragon Breath Sprite

Dragon Breath pojawia się jako jedenasty przeciwnik w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine. Jego styl gry jest odpowiednikiem Minotaur z Puyo Puyo.

Galeria Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]
Galeria

Sprites Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • W grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Dragon Breath, podobnie jak Frankly, posiada specjalny efekt dudnienia towarzyszący upuszczaniu przez niego fasolek. Efekt ten należał pierwotnie do postaci Zoh Daimaoh z oryginalnego Puyo Puyo.