Cudzy1.png Ol' Ffuzzy-Fface got tied in knots, huh? I guess that's why the Doc's sending the boys 'round. So long, sucker! Cudzy2.png
Dragon Breath, Dr. Robotnik's Mean Bean Machine

Dragon Breath – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to Badnik stworzony przez Doktora Robotnika. Jest także jedenastym przeciwnikiem w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Dragon Breath to humanoidalny robot o szarym pancerzu. Posiada także czerwone naramienniki z żółtymi kolcami, oraz czerwono-szare nogi. Na jego kolanach również występują żółte kolce. Oprócz tego posiada coś w rodzaju zielonej spódniczki. Na jego głowie pojawiają się kolce, a twarz robota ma kształt smoczego pyska.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Dragon Breath pytający o drogę na zebranie badników

W odcinku Super Special Sonic Search & Smash Squad Dragon Breath pojawił się w retrospekcji Sonica, gdzie szukał drogi na konwent łowców nagród, który organizował Doktor Ivo Robotnik. Dragon Breath demolował wtedy miasto, pytając mieszkańców o drogę na konwent, a także wyraził swoje rozczarowanie, gdy nikt nie chciał mu pomóc. Później zjawił się na zebranaiu razem z innymi Badnikami. Gdy Sonic został wykryty na sali, Dragon Breath i inne badniki ruszyły za nim w pościg. Dragon Breath kazał im się wtedy rozdzielić i otoczyć jeża. Robot ten był ostatnim przeciwnikiem, jakiego Sonic musiał pokonać. Robot próbował w niego rzucić swoją drewnianą maczugą, ale zamiast tego trafił drzewo, które się na niego zawaliło.

W innych mediach[edytuj | edytuj kod]

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine[edytuj | edytuj kod]

Dragon Breath Sprite.png

Dragon Breath pojawia się jako jedenasty przeciwnik w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine. Jego styl gry jest odpowiednikiem Minotaur z Puyo Puyo.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Zrzuty ekranu[edytuj | edytuj kod]

Sprites[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Dragon Breath, podobnie jak Frankly, posiada specjalny efekt dudnienia towarzyszący upuszczaniu przez niego fasolek. Efekt ten należał pierwotnie do postaci Zoh Daimaoh z oryginalnego Puyo Puyo.