Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Dr. Starline's Repository – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to magazyn Imperium Eggmana, który zajął Doktor Starline.

Opis[]

Dr. Starline's Repository jest jednym z wielu magazynów Imperium Eggmana, w którym przechowywane są głównie broń i części do robotów. Doktor Starline trzyma tutaj także swój sprzęt komputerowy i tajemnicze dwie kapsuły, wypełnione zieloną cieczą. Bazy pilnują Badniki przemalowane na ciemnofioletowy kolor charakterystyczny dla koszuli doktora.

Historia[]

Out of the Blue[]

W Sonic the Hedgehog #31 Doktor Starline wraz z grupą Egg Pawnów porządkował skrzynie w magazynie i przekreślał na nich logo Imperium Eggmana. Mimo tego postanowił, że pozostanie lojalny wobec Doktora Eggmana i podbije dla niego świat, aby udowodnić mu, że są sobie równi.

Bad Guys[]

Doktor Starline po powrocie do swojej bazy

W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #1 Doktor Starline powrócił do swojej tymczasowej bazy, po nieudanej próbie przejęcia Egg Base Sigma, aby opracować nową strategię. W Sonic the Hedgehog: Bad Guys #2 Doktor Starline powrócił do swojej bazy, wraz z Zavokiem, Roughem, Tumblem, oraz Mimiciem, aby przedstawić im swój plan, którego faza pierwsza polegała na zdobyciu Power Cores, a druga na przejęciu kontroli nad centrum sterowania Eggnetem. Po powrocie ze skrzyniami pełnymi Power Cores, Starline potajemnie opracował dla siebie Tricore, łącząc Power Cores odpowiadające za szybkość, latanie i siłę.