FANDOM

Dowódca Gillmanów (ギルマンのボス Giruman no bosu?, ang. Gillman's boss) – postać z serialu anime Sonic X. Jest to dowódca Metarex Gillmanów.

Opis Edytuj

Dowódca Gillmanów przypomina wyglądem drapieżną rybę. Jego nogi i dłonie stanowią płetwy. Dwie tylne płetwy służą jako nogi, a dwie przednie jako chwytaki. Dowódca jest o wiele większy od swoich Metarex Gillmanów. Posiada także długi ogon.

Dowódca Gillmanów może z łatwością podnieść Sonica i wyrzucić na odległość kilku metrów. Posiada także cały arsenał broni. Może strzelać torpedami, plazmowymi pociskami z ust, a także ostrymi płetwami.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

Dowódca i jego armia Metarex Gillmanów ukradli Planeto Jajo pustynnej planety Secco, zmieniając ją w bezkresny ocean. Na jednej z powstałych na planecie wysp stworzyli swoją bazę. W odcinku Planeta pełna wody dowódca porwał Sonica i uwięził w swojej bazie. Chciał go tam rzucić na pożarcie swojemu rekinowi. Jednak Amy przybyła jeżowi na ratunek i powaliła Metarexa swoim młotkiem. Dowódca ocknął się po pewnym czasie i zaatakował Sonica na pełnym morzu. Jeż miał na sobie powietrzne buty, dzięki czemu z łatwością mógł poruszać się po wodzie. Dowódca wykorzystał cały arsenał swojej broni, ale mimo to Sonic uniknął wszystkich jego ataków. Następnie zniszczył Metarexa i odzyskał Planeto Jajo.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria