FANDOM

Cudzy1 Face off against Sonic's double and beat him in a race to the goal. Cudzy2
Opis w grze
Doppelganger Race – misja pojawiająca się w grze Sonic Generations na konsole/PC. Można do niej przystąpić poprzez wejście do szarej bramy misji oznaczonej symbolem bonusowego życia.

Opis Edytuj

Misja Doppelganger Race pojawia się w każdym poziomie w grze. W przeciwieństwie do innych misji, Sonic nie posiada żadnych dodatkowych ulepszeń, a układ poziomu jest niezmieniony. Jedyną zmianą względem normalnej rozgrywki jest dodanie ducha Sonica, który służy jako przeciwnik do pokonania w wyścigu do celu - tabliczki lub pierścienia. Położenie obu Soniców w poziomie oraz ich odległość od siebie jest pokazana na osi w górnej części ekranu.

Duch Sonica, podobnie jak gracz, nie jest wyposażony w żadne zdolności. Przemierza on własną wersję poziomu - podskakuje i niszczy przeciwników w miejscach, w których gracz już był albo jeszcze nie dotarł, nie wywołując wpływu na rozgrywkę. Misja kończy się sukcesem, gdy gracz ukończy ją zanim zrobi to duch. Pokonanie jej w odpowiednim czasie skutkuje lepszą rangą, aż do S. Progi czasowe różnią się między poziomami.

Ciekawostki Edytuj

  • To jedyna misja pojawiająca się we wszystkich poziomach oraz grywalna zarówno przez Klasycznego jak i Nowoczesnego Sonica.
  • To jedyna misja, w której poziom jest dokładnie taki sam jak podczas normalnej rozgrywki.
  • Misja przypomina Ghost Mode z Sonic R.