FANDOM

Cudzy1 Ugh. Another night, another mess to clean up. Cudzy2
Don the Rooster, Sonic the Hedgehog Annual 2020'

Don the Rooster – postać pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to antropomorficzny kogut i dozorca pracujący w stacji radiowej K-TBR 199.2 w Sunset City.

Historia Edytuj

Darkest Hour Edytuj

IDW Don Return

Don wraca z zapasami do stacji radiowej

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 Don sprzątał bałagan po kolejnym dniu w studiu K-TBR 199.2, narzekając na swoją pracę. Nite zapewnił go jednak, że wykonuje niezbędne usługi. Gdy zapytał gdzie Sunset City byłoby bez jego radia, Don odpowiedział że na pewno w lepszym położeniu. Wkrótce Nite otrzymał pierwszy telefon od słuchaczki, którą ścigały wyglądające na chore i metaliczne osoby. Rozmowa została urwana zanim Nite dowiedział się czegokolwiek więcej. Don postanowił słuchać kolejnych niepokojących telefonów razem z Nitem aż do nocy. Ostatecznie kogut postanowił wyjechać z miasta, jednak Nite chciał zostać aby pomagać ludziom. Zmęczony nastawieniem Nite'a Don odpowiedział mu, że nie ma zamiaru czekać aż zostanie zabity przez potwory. Dodał również, że Nite może zostać, ale nie będzie mógł liczyć na pomoc innych. Po wyjściu na zewnątrz Don uruchomił swój samochód i zaczął słuchać rozmowy Nite'a z przedstawicielem Restoration. Nite nie był pewien, czy przeczytanie instrukcji ewakuacyjnych dla miasta coś przyniesie, na co otrzymał odpowiedź że to ich jedyna szansa. Słysząc rozmowę Don postanowił wrócić, przynosząc ze sobą zapasy z zewnątrz. Powiedział Nite'owi aby skupił się na nadawaniu swojej audycji. Podczas gdy Don przybijał deski w stacji, aby ją zabarykadować, przeszkadzał jednak sowie swoim hałasem. Odparł jednak, że nie może pracować ciszej.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Don jest dość gburowatą osobą, która nie znajduje radości w swojej pracy ani niczym innym. Nie lubi marnowania czasu i jest raczej pesymista, oraz realistą.

Wygląd Edytuj

Don jest wysokim, czarnym kogutem z kilkoma cyjanowymi piórami na klatce piersiowej, a także fioletowymi piórami na grzywie, wokół twarzy i ogonie. Posiada różowe oczy i żółty dziób. Nosi srebrny łańcuch na szyi, brązowy pas na narzędzia, żółte rękawiczki, długie białe skarpety i czarne buty z białymi sznurówkami.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Dona odnosi się do słowa "dawn" (świt) i kogutów, które mają w zwyczaju piać o poranku.