FANDOM

Dirk – postać pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to antropomorficzny guziec, przyjaciel Griffa z Lower Mobius.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Po tym jak Doktor Robotnik doszedł do władzy w Robotropolis, Dirk i jego przyjaciel Griff wraz z grupą ocalałych ukryli się w podziemiach i utworzyli miasto Lower Mobius, które oświetlane było przez wielki kryształ energii.

Sezon pierwszy Edytuj

W odcinku Warp Sonic Dirk powitał Griffa, Sonica, Sally i Antoine po ich przybyciu do Lower Mobius. Później wezwał Griffa, któremu pokazał słabnące w ich podziemnym mieście oświetlenie. Griff zdecydował, że wkupi się w łaski Knothole Freedom Fighters i pozyska źródło energii, z którego powstawały pierścienie. Po tym jak Griff wrócił z Power Rock, Dirk powiadomił go o zbliżających się Ratbotach. Razem z przyjacielem i innymi mieszkańcami stanął do walki z robotami, które ostatecznie zniszczył Sonic.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Dirk jest pogodną i przyjacielską osobą, nawet wobec obcych, choć podobnie jak Griff nie jest zwykle pewien czy można im ufać w sprawach ważnych.

Wygląd Edytuj

Dirk jest antropomorficznym guźcem o brązowej skórze, szarych włosach i czarnych oczach. Nosi niebieską koszulę wojskową, żółte rękawice i czerwony pas.

Moce i umiejętności Edytuj

Ubiór Dirka wskazuje na jego przynależność do gwardii królewskiej, co świadczy o jego przeszkoleniu w posługiwaniu się bronią.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • W serialu pojawia się później inna postać o takim samym imieniu, która jest antropomorficznym nosorożcem.