FANDOM

Dirk – postać pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to antropomorficzny nosorożec, przywódca Południowych lub Wschodnich Freedom Fighters.

Historia Edytuj

Sezon drugi Edytuj

W odcinku Cry of the Wolf Dirk odpowiedział na wezwanie Lupe i przybył do Knothole, gdzie zawiązał przymierze razem z innymi grupami Fredom Fighters. W odcinku The Doomsday Project Dirk przybył razem z Polo Knothole, kiedy tylko otrzymał od Sally informację o tym że Doktor Robotnik rozpoczął Doomsday Project. Dirk i Polo pilotowali Hover Unit, którym polecieli za Arim i Lupe na grzbiecie Dulcy do Doomsday Machine. Tam zrzucali manekiny na spadochronach, które miały posłużyć za dywersję. Sami wylądowali później na Doomsday Machine, lecz zostali wykryci i aresztowani przez Swat-boty. Po tym jak Sonic i Sally wykorzystali moc Deep Power Stones i zaczęli niszczyć Doomsday Machine, Dirk razem z Polo, Arim i Lupe uciekł na Hover Unit, którym udało im się wrócić do Knothole i świętować tam klęskę Doktora Robotnika.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Dirk jest zdyscyplinowany i skupiony na wykonywanej przez siebie misji.

Wygląd Edytuj

Dirk jest antropomorficznym nosorożcem o szarej skórze, która jest jaśniejsza na jego brzuchu, oraz białym rogu na nosie. Jego oczy są niebieskie. Dirk nosi na sobie dwa brązowe pasy, oraz ciemnoniebieskie naramienniki i ochraniacze na kolana.

Moce i umiejętności Edytuj

Dirk jest zdolnym przywódcą i posiada także umiejętności pilotowania np. Hover Unitów.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria