FANDOM

Dimensional Tunnel – lokacja pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to tunel łączący wymiar planety Mobius z Warp of Confusion.

Opis Edytuj

Trail of the Missing Tails 167

Kosz na śmieci prowadzący do tunelu międzywymiarowego

Dimensional Tunnel jest przejściem między wymiarem planety Mobius, a alternatywnym wymiarem Warp of Confusion. Jest dość nietypowy, posiada abstrakcyjne tło i różne niezwiązane ze sobą elementy takie jak tabliczki z prośbą o nieśmiecenie, czy kolczaste kule i wielkie klucze. Tunel ten znajduje się w koszu na śmieci, który emituje z siebie świecącą aurę.

Historia Edytuj

Trail of the Missing Tails 174

Robotnik wyrzucający Warpnika przez tunel międzywymiarowy do Warp of Confusion

Pięć lat temu Doktor Ivo Robotnik wykorzystał tunel międzywymiarowy, aby wygnać swojego szalonego kuzyna, Doktora Warpnika, do Warp of Confusion. W odcinku Trail of the Missing Tails Tails został zwabiony przez Warpnika do tunelu międzywymiarowego i sam znalazł się w Warp of Confusion. Jego tropem podążył Sonic, który również przeszedł przez tunel. Chwilę później Doktor Robotnik, Scratch, Grounder i Coconuts udali się tunelem. Został on ostatecznie zniszczony, po tym jak Sonic i Tails uciekli z walącego się Warp of Confusion.