FANDOM

Diamondius – przedmiot pojawiający się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to minerał który można spotkać w Marble Zone.

Opis Edytuj

Diamondus występuje głęboko pod ziemią w formie srebrnych kryształów. Jest uważany za najtwardszą substancję na planecie Mobius. Może być wykorzystywany jako materiał budowlany, na przykład do konstrukcji klatek, albo w celu szycia ubrań.

Historia Edytuj

W odcinku Subterranean Sonic Sonic i Tails odnaleźli złoża diamondusu w Marble Zone, ale zostali przez to zaatakowani przez Spelunka, do którego należały podziemne skarby. Zostali później złapani w klatkę, której kraty były wykonane z diamondusu, przez co Sonic nie mógł się przez nie przebić wykonując Triple Spin. Niedługo potem Doktor Robotnik, Scratch i Grounder wysadzili strop jaskini i sprawili, że jeden z kryształów diamondusu spadł na klatkę i zniszczył ją, uwalniając Sonica i Tailsa. Gdy bohaterowie uciekali z jaskiń razem ze Spelunkiem, Sonic rozpruł koszulę kreta i wykorzystał nić diamondusu do zatrzymania kolczastych kul, które blokowały przejście w korytarzu. Dzięki temu Spelunk i Tails mogli przejść na drugą stronę, a Sonic ponownie uszył Spelunkowi jego koszulę. Później Doktor Robotnik, Scratch i Grounder próbowali zrabować diamondus zgromadzony przez Spelunka, ale zostali powstrzymani przez bohaterów.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Diamondius jest wzorowany na diamentach, które do początków XXI wieku były uważane za najtwardszy materiał na Ziemi.