FANDOM

Diamond Cutters Base – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to dawna baza należaca do Diamond Cutters.

Opis Edytuj

Baza Diamond Cutters położona jest na morzu znanym jako Clove Sea. Składa się z połączonych ze sobą metalowych platform, które obecnie są zrujnowane, a część nie ma żadnego stałego połączenia z główna częścią. W centrum bazy znajduje się główna kryjówka Diamond Cutters składający się z korytarzy i przestronnego pomieszczenia, w którym członkowie grupy spotykali się by omawiać swoje plany działania.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości baza Diamond Cutters służyła im za główną kryjówkę i miejsce, z którego planowali swoje kolejne ruchy. Po tym jak Smithy, Claire i Slinger zginęli, Whisper wróciła do bazy i zabrała stamtąd Variable Wispon. Od tamtego czasu baza podupadła, ale pozostały w niej maski trojga poległych Diamond Cutters.

Tangle & Whisper Edytuj

W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #4 Tangle i Whisper przybyły do dawnej bazy Diamond Cutters, aby stoczyć w niej ostateczną walkę z Mimiciem. Whisper musiała się jednak najpierw zająć nadciągającą armią Badników. W trakcie walki zniszczyła dok, w którym roboty próbowały wylądować. Tangle w tym czasie udała się do środka i zwabiła Mimica w pułapkę, oraz stoczyła z nim walkę. Później przyłączyła się do niej Whisper i obie pokonały najemnika. Następnie opuściły bazę, zabierając go ze sobą do warsztatu Tailsa.