FANDOM

Desert Dodge – trzeci poziom w grze SegaSonic the Hedgehog. Następuje po Icy Isle, a poprzedza Trap Tower.

Opis Edytuj

Desert Dodge to pustynny obszar na Wyspie Eggmana. Znajdują się tu ogromne połacie piasku, kaktusy oraz rozmaite pułapki.

Poziom składa się z kilku sekcji. W pierwszej sekcji, gracz biegnie po pozornie prostej piaskowej drodze. Jednak po jej bokach co jakiś czas powstają zapadliny. Gracz musi więc biec środkiem, aby w nie nie wpaść. To zadanie utrudniają jednak kaktusy. Na trasie znajdują się także małe kupki piasku, które wewnątrz zawierają pierścienie. Za graczem cały czas podążają małe oraz duże trąby powietrzne. Małe zadają obrażenia i znajdują się bliżej gracza. Duże znajdują się z tyłu i wsysają gracza do środka, powodując utratę życia. Na trasie znajdują się także leje z ruchomymi piaskami, z których gracz musi się jak najszybciej wydostać. W przeciwnym razie, zostaje wciągnięty pod piasek przez mrówkę.

Druga sekcja polega na unikaniu robotów. Podczas biegu w lewo, gracz ucieka przed wielką stonogą, zaś we fragmentach pionowych unika dżdżownic. Przez cały czas piasek powoli się zapada. Tu również pojawiają się kupki piasku z pierścieniami oraz kaktusy. Trzecia sekcja ponownie zawiera trąby powietrzne, lecz tym razem zawiera ruchome piaski, co utrudnia poruszanie się. Sekcja a zarazem poziom kończy się piaskiem w niebiesko-szarych przejściach. W niektórych miejscach piasek wypychany jest poza krawędzie, więc gracz musi poruszać się szybciej. Po tym następuje wejście na stały ląd i zakończenie poziomu.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Sprite
Dżdżownica
SegaSonic-Dżdżownica
Mrówka
SegaSonic-Mrówka
Stonoga
SegaSonic-Stonoga

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Hot Pursuit

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo, poziom miał nosić nazwę Desert Zone oraz być piątym poziomem w grze. Następował po Ice World.