FANDOM

Ten artykuł dotyczy poziomu w grze Sonic the Hedgehog 4: Episode II. Zobacz też artykuł o stacji kosmicznej o tej samej nazwie.

Death Egg mk.II Zone – finałowy poziom w grze Sonic the Hedgehog 4: Episode II. Wzorowany jest na poziomach o nazwie Death Egg Zone z poprzednich gier, głównie Sonic the Hedgehog 2 i Sonic & Knuckles.

Opis Edytuj

Akt 1 - Pojedynek z Metal Soniciem Edytuj

Po zniszczeniu powietrznej fortecy Doktora Eggmana, Sonic i Tails polecieli w kosmos w kapsułach ratunkowych i dotarli na drugie Death Egg, wybudowane dookoła Małej Planety.

Poziom składa się z zawiłych korytarzy, a w miarę jak gracz będzie posuwał się do przodu, kierunek przyciągania grawitacyjnego będzie się zmieniał, pozwalając postaci chodzić po suficie, albo po ścianach. W przeciwieństwie do poprzednich gier, kamera będzie zmieniała swoje położenie, aby graczowi łatwiej było poruszać się po ścianach.

Poziom składa się głównie z walk z dwoma bossami. Pierwsza polega na pokonaniu Metal Sonica z Eggmanem. Następnie gracz musi przejść do kolejnej sekcji poziomu, gdzie stoczy ostatni wyścig z Metal Soniciem.

Boss - Początek Końca Edytuj

Osobny artykuł: Egg Heart

Walka z finałowym robotem Eggmana - latającą maszyną w kształcie ludzkiego serca, otoczoną przez trzy obręcze różnej wielkości.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Death Egg mk.II Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj