Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Death Egg Robot SentinelSuper-Badnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to masowa produkowana, gigantyczna wersja oryginalnego Death Egg Robota.

Opis[]

Death Egg Robot Sentinel mają ten sam kształt ciała co Death Egg Robot, ale wielokrotnie przewyższają go swoimi rozmiarami. Posiadają szaro-biało-czerwony pancerz. Charakterystyczną cechą są dłonie z trzema kolcami, oraz silniki odrzutowe na plecach. Głowa tych robotów składa się z pojedynczego, czerwonego oka z którego mogą strzelać laserami. Są bardzo wytrzymałe, mogą przetrwać długotrwały ostrzał z dział laserowych, a także niesamowicie silnie - swoimi uderzeniami mogą niszczyć całe budynki.

Historia[]

Przeszłość[]

W trakcie wojny między Resistance, a Imperium Eggmana Death Egg Robot Sentinele były częścią armii Doktora Eggmana. Wówczas brały udział w niszczeniu Sunset City, a także oblegały Barricade Town. Po tym jak Doktor Eggman przepadł bez śladu w ostatniej walce z Soniciem, Death Egg Robot Sentinele pozostały bez dowódcy. Wciąż atakowały wioski i miasteczka na całym świecie, ale miały one formę niegroźnych wypadków.

Fallout[]

W końcu wszystkie Badniki znalazły się pod kontrolą Neo Metal Sonica, który zjednoczył całą armię. Death Egg Robot Sentinele zaczęły organizować bardziej skoordynowane ataki, między innymi oblegając jedno z miast w którym magazynowano Wispony. W Sonic the Hedgehog #3 ostatni Death Egg Robot Sentinel oblegający Barricade Town został zniszczony przez Knucklesa.

Advertisement