FANDOM

Death Egg Robot SentinelSuper-Badnik pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to masowa produkowana, gigantyczna wersja oryginalnego Death Egg Robota.

Opis Edytuj

Death Egg Robot Sentinel mają ten sam kształt ciała co Death Egg Robot, ale wielokrotnie przewyższają go swoimi rozmiarami. Posiadają szaro-biało-czerwony pancerz. Charakterystyczną cechą są dłonie z trzema kolcami, oraz silniki odrzutowe na plecach. Głowa tych robotów składa się z pojedynczego, czerwonego oka z którego mogą strzelać laserami. Są bardzo wytrzymałe, mogą przetrwać długotrwały ostrzał z dział laserowych, a także niesamowicie silnie - swoimi uderzeniami mogą niszczyć całe budynki.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W trakcie wojny między Resistance, a Imperium Eggmana Death Egg Robot Sentinele były częścią armii Doktora Eggmana. Wówczas brały udział w niszczeniu Sunset City, a także oblegały Barricade Town. Po tym jak Doktor Eggman przepadł bez śladu w ostatniej walce z Soniciem, Death Egg Robot Sentinele pozostały bez dowódcy. Wciąż atakowały wioski i miasteczka na całym świecie, ale miały one formę niegroźnych wypadków.

Fallout Edytuj

W końcu wszystkie Badniki znalazły się pod kontrolą Neo Metal Sonica, który zjednoczył całą armię. Death Egg Robot Sentinele zaczęły organizować bardziej skoordynowane ataki, między innymi oblegając jedno z miast w którym magazynowano Wispony. W Sonic the Hedgehog #3 ostatni Death Egg Robot Sentinel oblegający Barricade Town został zniszczony przez Knucklesa.