FANDOM

Death Crab (デスクラブ Desukurab?) – wielki robot pojawiający się w grze Sonic Forces. Występuje na poziomie Guardian Rock.

Opis Edytuj

Death Crab to mechaniczny krab z sześcioma odnóżami. Posiada brązowo-srebrny pancerz z czerwonymi światełkami. Z jego nóg wystają ostre kolce. Death Crab pojawia się na poziomie Guardian Rock. Przez cały poziom Death Crab pojawia się w tle. Swoje odnóża wykorzystuje jako przeszkody dla gracza. Zawiesza je nad konkretnymi segmentami mapy i co jakiś czas kieruje je w stronę ziemi, aby coś zdeptać. Pod koniec poziomu Death Crab zeskakuje na trasę, po której gracz zaczyna przed nim uciekać. W trakcie pościgu Death Crab porusza się bokiem. Swoimi odnóżami wyrzuca w stronę gracza ciężkie głazy, które należy omijać wykonując Quick Step. W końcu pojawia się quick time event, który polega na wciśnięciu pokazanego przycisku w odpowiednim czasie. Jeśli graczowi się powiedzie, Avatar zacznie obwiązywać Death Craba linką. Nogi robota zostaną skrępowane i przewróci się. Avatar natomiast bezpiecznie przed nim ucieknie.

W innych mediach Edytuj

IDW Publishing Edytuj

Osobny artykuł: Death Crab (IDW)

W komiksach IDW Publishing Death Crab posiada taką samą przeszłość jak w grach. Jest jednym z Super-Badników. Po wydarzeniach z Sonic Forces inne Death Craby przetrwały aby kontynuować walki z mieszkańcami świata Sonica.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj