FANDOM

De-Atomizer – przedmiot pojawiający się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to promień manipulujący cząsteczkami trafionego celu.

Opis Edytuj

Birth of a Salesman 199

De-Atomizer dematerializujący Scratcha

De-Atomizer to zielono-różowe urządzenie przypominające flakonik perfum. Posiada białą i czerwoną dźwignię. Biała uruchamia promień, który dematerializuje trafiony cel. Obiekt ten może być następnie ponownie zmaterializowany w dowolnym miejscu. Czerwona dźwignia powoduje sklonowanie trafionego celu, a proces ten może być odwrócony podobnie jak przy dematerializacji.

Historia Edytuj

Birth of a Salesman 242

Sonic sklonowany przez De-Atomizer

W odcinku Birth of a Salesman Wes Weasely zaprezentował Doktorowi Robotnikowi De-Atomizer, dematerializując Scratcha. Następnie przywrócił robota, aby pokazać doktorowi że będzie mógł zmaterializować Sonica w dowolnym miejscu, takim jak cela więzienna. Weasley próbował jednak powstrzymać Robotnika przed wciśnięciem czerwonej dźwigni, gdyż nie była ona jeszcze testowana. Robotnik jednak wyrwał mu narzędzie i przekazał je Scratchowi oraz Grounderowi, którzy razem z Weaselym czekali na Sonica. Gdy jeż przybył, Scratch trafił go przypadkowo promieniem z czerwonej dźwigni, co doprowadziło do sklonowania jeża. Po tym jak Sonic wypędził roboty, Wes Weasely potraktował jeża i jego klony De-Atomizerem, łącząc je z powrotem. Później De-Atomizer został połączony z Darkinatorem, Freeze Bangerem i Gravity Stooperem w jedno urządzenie znane jako Super Stupendous Tremendous Horrendous Hedgehog-Catching Vanquisher, które Sonic wykorzystał przeciwko Robotnikowi.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria