A squirt like you has been reuniting too many beans. I reckon I'll have to pioneer some new techniques.

Davy Sprocket – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to Badnik stworzony przez Doktora Robotnika. Jest także piątym przeciwnikiem w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Davy Sprocket to humanoidalny robot o fioletowo-różowej kolorystyce. Posiada także ciemnofioletowe oczy. Davy posiada charakterystyczny, szpiczasty nos oraz szpicel odstający mu z tyłu głowy. W grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine jego kolory są nieco jaśniejsze, a w odcinku The Last Resort pojawia się jego żółtawa, powiększona wersja.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Davy Sprocket i Arms ciągnięci przez Sonica

W odcinku Super Special Sonic Search & Smash Squad Davy Sprocket pojawił się w retrospekcji Sonica, gdzie razem z innymi Badnikami zjawił się na konwencie łowców nagród, który zorganizował Doktor Ivo Robotnik. Gdy Sonic został wykryty na sali, Davy Sprocket ruszył w pościg za jeżem, idąc z Armsem. Sonic zaczepił potem dwa badniki i podał im liny, których się złapały. Sonic pobiegł następnie, ciągnąc Davy'ego Sprocketa i Armsa za sobą, przez las i jezioro, aż wreszcie rozbił ich o skalną ścianę.

W odcinku The Last Resort powiększony Davy Sprocket o innej kolorystyce, oraz dwa inne, nienazwane roboty zaatakowały miasto. Zanim jednak Sonic mógł stoczyć z nimi walkę, roboty wycofały się, gdy usłyszały, że Doktor Robotnik przechodzi na emeryturę.

W innych mediach[edytuj | edytuj kod]

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine[edytuj | edytuj kod]

DavySprocket Sprite.png

Davy Sprocket pojawia się jako piąty przeciwnik w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine. Jego styl gry jest odpowiednikiem Sasorimana z Puyo Puyo.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Zrzuty ekranu[edytuj | edytuj kod]

Sprites[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]