FANDOM

Cudzy1 A squirt like you has been reuniting too many beans. I reckon I'll have to pioneer some new techniques. Cudzy2
Davy Sprocket, Dr. Robotnik's Mean Bean Machine

Davy Sprocket – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to Badnik stworzony przez Doktora Robotnika. Jest także piątym przeciwnikiem w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.

Opis Edytuj

Davy Sprocket to humanoidalny robot o fioletowo-różowej kolorystyce. Posiada także ciemnofioletowe oczy. Davy posiada charakterystyczny, szpiczasty nos oraz szpicel odstający mu z tyłu głowy. W grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine jego kolory są nieco jaśniejsze, a w odcinku The Last Resort pojawia się jego żółtawa, powiększona wersja.

Historia Edytuj

Super Special Sonic Search Smash Squad Ep 066

Davy Sprocket i Arms ciągnięci przez Sonica

W odcinku Super Special Sonic Search & Smash Squad Davy Sprocket pojawił się w retrospekcji Sonica, gdzie razem z innymi Badnikami zjawił się na konwencie łowców nagród, który zorganizował Doktor Ivo Robotnik. Gdy Sonic został wykryty na sali, Davy Sprocket ruszył w pościg za jeżem, idąc z Armsem. Sonic zaczepił potem dwa badniki i podał im liny, których się złapały. Sonic pobiegł następnie, ciągnąc Davy'ego Sprocketa i Armsa za sobą, przez las i jezioro, aż wreszcie rozbił ich o skalną ścianę.

W odcinku The Last Resort powiększony Davy Sprocket o innej kolorystyce, oraz dwa inne, nienazwane roboty zaatakowały miasto. Zanim jednak Sonic mógł stoczyć z nimi walkę, roboty wycofały się, gdy usłyszały, że Doktor Robotnik przechodzi na emeryturę.

W innych mediach Edytuj

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Edytuj

DavySprocket Sprite

Davy Sprocket pojawia się jako piąty przeciwnik w grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine. Jego styl gry jest odpowiednikiem Sasorimana z Puyo Puyo.

Galeria Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]
Galeria

Sprites Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj