Dash Vegas – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Mystic Jungle.

Opis Edytuj

Dash Vegas jest trasą o wysokim poziomie trudności, odblokowywaną od siódmego tieru lub po zebraniu 3000 trofeów. Na początku gracze biegną przez tubę liczącą sześć pasów, a także zawierającą liczne przeszkody. Po tym jak trasa zakręca ostro w lewo gracze docierają do sekcji z dwiema szynami, oddzielonymi od siebie krótką tubą w której można skorzystać z potrójnych paneli przyspieszających. W kolejnej tubie również można spotkać taki sam zestaw paneli, ale trzeba uważać na przepaść znajdującą się na końcu tuby. Za przepaścią trasa przekształca się z powrotem w trzy zestawy szyn, przedzielonych dwa razy przez tuby. Gracze trafiają następnie do korkociągu z kilkoma panelami przyspieszającymi. Następnie tuba stopniowo wraca do prostej drogi z czterema pasami i posiada ostatni zestaw potrójnych paneli przyspieszających, oraz wiedzie do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Luminous Forest