FANDOM

Cudzy1 If this is your world, then it's a world that I don't want any part of! Cudzy2
Darkspine Sonic, Sonic and the Secret Rings
Darkspine Sonic (ダークスパインソニック Dākusupain Sonikku?) – transformacja Sonica pojawiająca się w grze Sonic and the Secret Rings. Sonic osiąga ją poprzez wchłonięcie mocy trzech Pierścieni Świata: gniewu, nienawiści i rozpaczy, wzmacnianej przez ból po śmierci Shahry. W formie Darkspine Sonica niebieski jeż zdołał pokonać Erazor Djinna i ocalić świat Arabskich Nocy.

Opis Edytuj

Kiedy Sonic pochłania moc trzech Pierścieni Świata: gniewu, nienawiści i rozpaczy zmienia się w Darkspine Sonica. W tej formie futro Sonica zmienia kolor na fioletowy, podobnie jak jego buty i rękawiczki, a skóra na biało. Oczy stają się całkowicie białe - nie posiadając źrenic. Na nogach i dłoniach pojawiają się złote pierścienie. Dodatkowo Darkspine Sonic posiada niebieskie paski przebiegające mu po całej głowie.

Forma ta jest niekompletna, ponieważ Sonic nie korzysta ze wszystkich siedmiu pierścieni. Dlatego też Darkspine Sonic nie jest niezniszczalny i wciąż otrzymuje normalne ciosy od których traci pierścienie. Jednakże w zamian za to nie zużywa pierścieni w celu podtrzymywania transformacji. Podobnie jak Super Sonic Darkspine Sonic może swobodnie latać w powietrzu. Jego szybkość, wytrzymałość i siła zwiększają się. Darkspine Sonic jest agresywniejszy od zwykłego Sonica, ponieważ przepełniają go gniew, nienawiść i smutek. Jego głos brzmi groźniej, a ataki są wyprowadzane w niepohamowanej furii. Darkspine Sonic nie panuje zbytnio nad swoimi emocjami, choć zachowuje świadomość.

Darkspine Sonic attack

Darkspine Sonic blokujący atak Alf Layla wa-Layla

Darkspine Sonic jest na tyle silny, aby odbijać nawet najsilniejsze ataki Alf Layla wa-Layla. Jest obdarzony zdolnościami pirokinetycznymi, które pozwalają mu okiełznać ogień. Świadczy o tym również ognista aura unosząca się wokół Darkspine Sonica. Na swoich dłoniach i stopach może tworzyć płomienie, które wzmacniają siłę jego ataków i pozwalają tworzyć ogniste eksplozje. Potrafi samodzielnie uzupełniać swój licznik dusz, za pomocą którego wykonuje Time Break (spowalnianie czasu) i Speed Break (gwałtowne przyspieszenie). Dodatkowo dzięki mocy trzech Pierścieni Świata Darkspine Sonic może w ograniczonym zakresie zaginać czasoprzestrzeń świata Arabskich Nocy.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Darkspine Sonic jest pierwszą transformacją, którą Sonic aktywował nieumyślnie.
  • Darkspine Sonic jest jedną z dwóch super transformacji Sonica, która nie jest aktywowana przez Szmaragdy Chaosu. Drugą jest Excalibur Sonic.
  • Prawdopodobnie zdolności pirokinetyczne Darkspine Sonica zostały zainspirowane pierwotnym tytułem Sonic and the Secret Rings - Sonic Wildfire, a także umiejętnościami bazującymi na wykorzystaniu ognia przez normalnego Sonica w rozgrywce
  • Jest to jedyna forma, w której Sonic nie nosi żadnych ubrań - jego buty i rękawiczki znikają.