FANDOM

Darkinator – przedmiot pojawiający się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to urządzenie służące do spowijania całej okolicy ciemnością.

Opis Edytuj

Darkinator przypomina fioletowo-biały odkurzacz, ale nie służy do obowiązków domowych. Zamiast tego, po uruchomieniu spowija dany obszar nieprzebraną ciemnością, w której nie widać nic. Ciemność sięga jednak jedynie do kolan, a obszar w okolicach nóg jest wolny od niej. Zwykle dołączane są do niego specjalne gogle, które pozwalają widzieć w ciemności.

Historia Edytuj

Birth of a Salesman 037

Wes Weasley demonstrujący ciemność tworzoną przez Darkinatora

W odcinku Birth of a Salesman Wes Weasley zademonstrował Doktorowi Robotnikowi Darkinator]], po czym udało mu się go sprzedać, razem z goglami do widzenia w ciemności. Scratch i Grounder zostali wyposażeni w broń i uruchomili ją gdy zbliżał się Sonic. Roboty zapomniały jednak włożyć swoje gogle, podczas gdy Sonic kucnął i przeczołgał się do robotów, będąc wolnym od ciemności. Następnie związał je ze sobą i wystraszył - Scratch i Grounder zaplątali się i zniszczyli przy tym Darkinator, za który Wes Weasley nie zwrócił Robotnikowi pieniędzy. Darkinator został później połączony z Freeze Bangerem, Gravity Stopperem i De-Atomizerem w jedno urządzenie znane jako Super Stupendous Tremendous Horrendous Hedgehog-Catching Vanquisher, które Sonic wykorzystał przeciwko Robotnikowi.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria