FANDOM

Cudzy1 Appearing in packs at a time, these mini-monsters go in for the tackle. It's thought that each of the quiet sighs and gossipy insults of everyday life are affected by the power of Dark Gaia to form a new Fright. Cudzy2
Opis, Sonic Unleashed

Dark Fright (スプーキー Supūkī?, dosł. "Spooky") – przeciwnicy pojawiający się w grze Sonic Unleashed. Są sługami Dark Gai. Można ich spotkać tylko na nocnych poziomach.

Opis Edytuj

Dark Fright jest niebiesko-żółtym przeciwnikiem przypominającym kulę z kolcami. Posiada parę świecących oczu i trzy rogi: jeden na czole i drugi po bokach.

Sonic Unleashed Edytuj

Dark Fright pojawiają się jako przeciwnicy w Sonic Unleashed na nocnych poziomach. Mają bardzo mało zdrowia i zadają niewielkie obrażenia, przez co należą do najsłabszych sług Dark Gai. Próbują przytłoczyć gracza swoją liczebnością. Będą podlatywały do gracza, odbijały się od jego głowy albo będą wykonywały skomplikowane ruchy w powietrzu, przez co trudno będzie przewidzieć ich ataki. W wersji na PS3/Xbox 360 Dark Fright mogą być z łatwością złapane i rzucone w innych przeciwników.

Sonic Runners Edytuj

W Sonic Runners Dark Fright jest określany jako Green Crystal Monster (S). Wyglądem przypomina swoją wersję ze szkicu koncepcyjnego. Dodatkowo posiada zielony kryształ.

W grze Dark Fright jest rzadkim kompanem, którego można wylosować na ruletce premium. Za każde określone combo Dark Fright zmieni wszystkie małe kryształy w pobliżu na zielone.

Galeria Edytuj