FANDOM

Dark Chao – ewolucja Chao pojawiająca się w grach Sonic Adventure, Sonic Adventure DX: Director's Cut, Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis Edytuj

Dark Chao to czarny Chao z fioletowymi końcówkami na dłoniach i stopach. Otrzymuje także fioletowy, ostry ogon. Posiada białe oczy z niebieskimi twardówkami, a także złowieszczy uśmiech. Na jego brzuchu pojawia się pozioma kreska. Dodatkowo kula nad głową Dark Chao przybiera postać kolczastej kuli.

Dark Chao najprościej uzyskać poprzez wykorzystywanie złych postaci (Shadow, Rouge, Eggman) do opiekowania się Chao. Spędzanie czasu i głaskanie Chao zwiększa szanse na otrzymanie Dark Chao. Odwrotną do tego metodą jest złe traktowanie Chao przez postać należącą do dobra. Jeśli Chao będzie bity, nie karmiony, rzucany i wrzucany do wody jeśli nie umie pływać, to zacznie być wściekły na dobrą postać. Mimo wszystko metoda ta nie jest zalecana, ponieważ Chao będzie bardzo niezadowolony. Trzeci i najwolniejszy sposób to karmienie Chao dużymi ilościami Dark Fruit, który można kupić w Black Market.

Devil Chao

Devil Chao

Po spełnieniu określonych warunków Dark Chao może dokonać transformacji w Chaos Chao, znanej tutaj jako Devil Chao. Devil Chao jest nieśmiertelny, a także nie może uczestniczyć w okresie godowym. Nie można także zwiększać jego statystyk. Kiedy Dark Chao przyjmie formę Devil Chao to zostanie w niej już na zawsze.

Poza tym w trybie wieloosobowym gry Sonic Adventure 2: Battle Dark Chao zasiada za sterami Dark Chao Walkera.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

Gry Edytuj

[?
]
Galeria

Sonic Channel Edytuj