FANDOM

Dark Castle Area (ダークキャッスルエリア Dākukyassurueria?) – piąty i finałowy poziom w grze Tails' Skypatrol.

Opis Edytuj

Dark Castle Area to finałowy poziom w grze. Jest położony w mrocznym zamczysku, częściowo uprzemysłowionym. W tle można dostrzec światła wielkiego, nocnego miasta. W Dark Castle Area pojawia się najwięcej przeszkód i przeciwników. Poza standardowymi słupami, drążkami, odważnikami, balonami, oraz kolczastymi kulami powracają tutaj również inne elementy. Są to: obrotowe ściany, przez które można przelecieć tylko wtedy kiedy złożone są na płasko, czerwone świdry wysuwające się z sufitów i podłóg, a także brązowe koła, które tworzą się czasami na ścianach i blokują drogę. Te ostatnie można jednak zniszczyć, aby utorować sobie drogę. Niektóre przejścia w zamku otwierają dźwignie. W przemysłowych częściach poziomu tło jest niebieską ścianą. Tutaj pojawia się większość wspomnianych przeszkód, w tym złote i niebieskie ściany klocków. Zniszczenie złotych klocków niszczy całą ścianę i odsłania drogę. Można także niszczyć niebieskie bloki z osobna. Przez zamek przebiegają tory kolejowe, które mają postać czerwonych tras. Jeżdżą po nich wagoniki, do których gracz może wsiąść.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Witchcart

Finałowym bossem w Tails' Skypatrol jest Witchcart - zła wiedźma. Walka toczy się na wyboistej trasie. Witchcart jedzie w zwykłym wagoniku, który, w przeciwieństwie do pozostałych bossów, nie jest pojazdem latającym. Zbliżanie się do Witchcart może być ryzykowne, ponieważ wiedźma wyrzuca za siebie bomby, a także kule energii. Gracz musi ją uderzyć 20 razy pierścieniem, albo rzucić nią 4 razy o ziemię. Po pokonaniu Witchcart wypada ze swojego wagonika i zostaje złapana przez Tailsa.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Sprite
Carronade
Carronade
Tobikoshi Crow
Tobikoshicrow
Tashiya
Tashiya
Balloon Gun
Balloongun
Gon
Gon
Haneruton
Haneruton
Bound Head
Boundhead
Dorigame
Dorigame

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Dark Castle Area

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostka Edytuj