FANDOM

Dark Arsenal – druga trasa Pucharu Jaja w grze Sonic & Sega All-Stars Racing. Położona jest w Final Fortress znanym z gry Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Sonic & Sega All-Stars Racing Edytuj

Dark Arsenal mapa

Mapa trasy

Dark Arsenal to trasa położona w arsenale Final Fortress. Wyścig zaczyna się od zjazdu w dół po pochyłej, szerokiej trasie. Zawodnicy muszą następnie zakręcić po węższej drodze w prawo, a potem wykonać długi zakręt w lewo. Po tym należy wjechać w górę po pochyłej, szerokiej trasie. Należy uważać na przesuwające się przez trasę roboty, które są przesuwane po taśmie produkcyjnej. Po pokonaniu tego odcinka na zawodników czeka seria długich zakrętów, naprzemiennie w prawo i w lewo. Zjeżdżają potem w dół kolejnej pochyłej trasy, na której tym razem poruszają się Egg Pawny. Dalsza część trasy jest taka sama jak na początku wyścigu, z tym że w tej części drogi pojawiają się już Egg Pawny. Po zakończeniu ostatniego zakrętu gracz dociera do mety. Na końcu każdej z pochyłych tras pojawiają się rampy, które można wykorzystać do pominięcia zakrętów i przeskoczenia na kolejną platformę. Wymaga to jednak osiągnięcia przez gracza dużej szybkości. W wersji na Nintendo DS układ trasy jest taki sam, ale pojawiają się dwie różnice. Nie występują tu rampy przed zakrętami, a zamiast szerokich tras po których przesuwają się roboty występują węższe drogi.

Team Sonic Racing Edytuj

Osobny artykuł: Dark Arsenal (Team Sonic Racing)

W grze Team Sonic Racing Dark Arsenal powraca jako jedna z tras położonych w Final Fortress, razem z Turbine Loop i Thunder Deck. Trasa nie ulega większym zmianom, poza modyfikacjom graficznym.

Muzyka Edytuj

Muzyka z tras wyścigowych zlokalizowanych w Final Fortress zmienia się. Domyślnie jest to utwór z poziomu Final Fortress, ale gracz może dokupić w sklepie kolejne utwory. Będą one się zmieniały automatycznie, lub po wyborze gracza.

Konsole/PC Edytuj

Nazwa Muzyka
Final Fortress
Metal Scratchin'
What U Need
Crank the Heat Up!
E.G.G.M.A.N. (wersja instrumentalna)

Nintendo DS Edytuj

Nazwa Muzyka
Final Fortress
Crank the Heat Up!
E.G.G.M.A.N. (wersja instrumentalna)

Galeria Edytuj

Konsole/PC Edytuj

[?
]
Galeria

Nintendo DS Edytuj

[?
]
Galeria

Zobacz też Edytuj