Daisy – postać pojawiająca się w serialu Sonic X. Jest to kobieta z rasy Cosmo, która towarzyszyła Ziemianie w kosmicznej podróży.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Przeszłość[edytuj | edytuj kod]

Kiedy wróg zaatakował planetę Green Gate, Daisy została obroniona przez Landara, który transformował się w Mover Mode i zniszczył statki nieprzyjaciela. Landar zginął jednak, ponieważ zużył na transformację całą swoją energię życiową. Daisy opłakiwała go, a później wzięła udział w naradzie planety. Poruszyła temat Mover Mode i tego, że ich rasa może zginąć przez tę mutację. Daisy przyłączała się do Ziemiany i innych kobiet, które podjęły decyzję o opuszczeniu planety. Po tym jak Lucas ukradł Planeto Jajo z Green Gate, Daisy poinformowała Ziemianę o tym że rośliny zaczęły umierać. Później Daisy odleciała z planety wraz z innymi kobietami. Wykonała rozkaz Ziemiany, która kazała zrzucić bomby nuklearne na planetę, aby wyeliminować wszystkich mężczyzn walczących w formie Mover Mode. Daisy była potem obecna przy narodzinach Cosmo, ostatniego dziecka Ziemiany. Daisy resztę swojego życia spędziła na statku kosmicznym, wychowując Cosmo wraz z innymi kobietami. Ostatecznie zginęła, kiedy nadleciał Scarship i jednym strzałem zniszczył mostek kapitański.

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Daisy jest dość pogodna i miła, ale łatwo ją przestraszyć.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Daisy jest kobietą z rasy Cosmo. Posiada różową skórę i jasnozielone włosy, z których wyrastają różowe kwiaty. Daisy nosi czerwono-białą sukienkę z długimi, pomarańczowymi rękawami, oraz żółtym klejnotem. Posiada także białe rajstopy i czerwone buty na obcasie.

Relacje z postaciami[edytuj | edytuj kod]

Sojusznicy[edytuj | edytuj kod]

Wrogowie[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Daisy nie była nazwana w japońskiej wersji Sonic X. Dopiero w angielskim dubbingu nadano jej imię.