FANDOM

Czerwony WispWisp pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Pewnego razu w przeszłości, Czerwone Wispy i ich planeta znalazły się w obliczu zagrożenia ze strony Doktora Eggmana. Zostały wtedy ocalone przez Sonica, który zrozumiał ich język dzięki pomocy Tailsa. Później Wispy wspierały Sonica podczas jego przygód w Lost Hex. Krótko po tym jak rozpoczęła się wojna między Resistance, a Imperium Eggmana, Wispy zostały poproszone przez przyjaciół Sonica o pomoc. Kosmici z wielką chęcią udzielili wsparcia, godząc się nawet na to by oczekiwać w kapsułach na podniesienie przez żołnierzy Resistance. Krótko przed końcem walk, wiele Czerwonych Wispów zostało przejętych przez Rougha i Tumble'a w Barricade Town.

Fallout Edytuj

W Sonic the Hedgehog #3 Sonic i Knuckles odkryli Czerwone Wispy uwięzione w arsenale miasta, które przejęli Rough i Tumble. Czerwone Wispy wyzwoliły się potem spod kontroli Rougha i Tumble'a, dzięki temu że przekonał je Sonic. Najemnicy zostali pokonani, a miasto wyzwolone. Czerwone Wispy dołączyły do świętowania, a także obiecały trzymać się blisko mieszkańców miasta i pomagać im w obronie ich domów.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Czerwone Wispy to bardzo żywy i energiczny gatunek Wispów, przez co mogą wydawać się nieco roztrzepane. W rzeczywistości jednak są bardzo miłe i przyjazne dla innych.

Wygląd Edytuj

Czerwony Wisp ma skórę o pomieszanych kolorach czerwonego i pomarańczowego. Jego głowa wygląda jak płomień z dwoma małymi zaostrzeniami. Ponadto, posiada trzy niebieskie oczy, układające się w trójkąt, oraz trzy dość długie odnóża, wyglądające jak płomienie.

Moce i umiejętności Edytuj

Czerwony Wisp potrafi lewitować. Jego naturalną zdolnością jest wytwarzanie i gromadzenie energii, która może być potem wykorzystana w Wisponach. Jego moc opiera się na ogniu.