FANDOM

W tym artykule znajdziesz informacje na temat lokacji czerwonych pierścieni w siódmym poziomie konsolowej wersji Sonic Generations - Crisis City.

Akt 1 Edytuj

  1. Sonic Generations - Crisis City (Act 1) - Red Rings

    Sonic Generations - Crisis City (Act 1) - Red Rings

    W poszukiwaniu pierwszego czerwonego pierścienia biegniemy bez zatrzymywania się, gdyż droga się zawala z tyłu; po drodze zbieramy złote pierścienie, następnie przeskakujemy przez Dash Ring, a potem niszczymy ognistego stwora; następnie wykonujemy Spin Dasha, dzięki któremu przedostajemy się na górę i tam przed żółtym springiem znajdujemy pierwszy czerwony pierścień.
  2. Szukając drugiego pierścienia, pędzimy bardzo szybko w dół, następnie skaczemy na platformę w górę, po drodze niszcząc ogniste stwory; trzeba jednak uważać, by nie spaść w dół (przeskakujemy na platformy i niszczymy kolejne potwory); po przeskoczeniu przez przepaść za pomocą springa zdobywamy drugi czerwony pierścień pomiędzy dwoma kolejnymi springami.
  3. Ruszając tropem trzeciego pierścienia, widzimy wielką falę ognia, spowodowaną przez wielkiego potężnego stwora, który będzie nam utrudnił przejście na drugą stronę; wystarczy jednak, by przeskoczyć na platformę i zdobywamy w ten sposób trzeci czerwony pierścień.
  4. Biegnąc dalej prosto, schodzimy powoli na dół, uważając też, żeby wiatr nas nie porwał w jedną lub drugą stronę (zależy od kierunku wiatru) i znajdujemy tam czwarty czerwony pierścień.
  5. Jeśli chcemy odnaleźć ostatni pierścień, nie wolno nam spaść w przepaść, bo to może oznaczać koniec gry lub rozpoczęcie zabawy od nowa misji od miejsca, w którym przeszliśmy przez punkt kontrolny; na którejś z platform znajdujemy ostatni piąty czerwony pierścień, po czym wskakujemy na springa i dalej ruszamy w stronę mety.

Akt 2 Edytuj

  1. Pierwszego czerwonego pierścienia możemy zdobyć w dość ryzykowny sposób: trzeba przebiec po prostej ukośnej, naciskając szybko przycisk przesunięcia się w bok, lub wchodząc na tę prostą i używając boosta.
  2. Drugi czerwony pierścień złapiemy, pokonując ogniste potwory, które zagradzają nam drogę.
  3. Trzeci czerwony pierścień znajdziemy, jeśli przy użyciu stompu rozbijemy wszystkie pudła i dalej skaczemy w lewo na platformy.
  4. Czwarty i przedostatni czerwony pierścień można łatwo odnaleźć, używając stompa na podłożu, które jest podniesione przez lawę (trzeba uważać, by za blisko się do niej nie zbliżyć lub nie być zgniecionym), czekając, by nieco wyżej się podniosło.
  5. Piąty i ostatni czerwony pierścień zdobędziemy, biegnąc szybko przez rampę (po drodze mijając spadające na nas samochody lub słupy ognia), a następnie wbiegamy na dróżkę, gdzie znajdujemy czerwony pierścień, a potem ruszamy w kierunku Final Ring.