FANDOM

Croc Canteen – lokacja pojawiająca się w serialu anime Sonic X. Jest to Biuro detektywistyczne Chaotix przerobione na knajpę.

Opis Edytuj

Sonic X ep 71 037

Croc Canteen od środka

Croc Canteen ma taki sam kształt jak Biuro detektywistyczne Chaotix, ale wewnątrz zostało przemeblowane. Parter został wyposażony w liczne stoliki, stół barowy z kranem z wodą, szafki z napojami, oraz fortepian. Na górnym piętrze Chaotix zostawili wolny pokój dla gości.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

Sonic X ep 71 068

Sonic i jego przyjaciele w Croc Canteen

W odcinku Polowanie na jeża okazało się, że na pewnej planecie rozbili się Chaotix, po tym jak przekroczyli Galaktyczny Korytarz. Ich statek kosmiczny uległ zepsuciu i aby zebrać pieniądze na jego naprawę, detektywi otworzyli Croc Canteen. Espio pracował jako barman, Charmy jako kelner, a Vector grał na pianinie i zarządzał całą knajpą. Musiał także radzić sobie z klientami, którzy próbowali wymigać się od płacenia. Po tym jak załoga Niebieskiego Tajfunu wylądowała na planecie i potrzebowała części do naprawy swojego statku, Vector przyjął Sonica i jego przyjaciół. Eggman podążył ich tropem i rozwiesił listy gończe w knajpie, ale Vector kazał je zawiesić w mniej widocznym miejscu, dlatego wylądowały pod stołami. Chaotix nie zamierzali obsługiwać Eggmana, który wyszedł. Podczas gdy Vector robił zakupy dla Sonica i jego przyjaciół, Eggman kilkakrotnie szukał Sonica w oknie Croc Canteen. Kiedy Vector zamierzał zawieźć Sonica i jego przyjaciół na Niebieski Tajfun, Eggman wstąpił do knajpy. Vector próbował go przepędzić, ale przekonał się potem że doktor chce ostrzec Sonica przed czekającą flotą Metarexów. Po tym jak Vector odwiózł Sonica i jego przyjaciół, wrócił do knajpy. Eggman zjawił się nieco później, ranny, ale tym razem został obsłużony. Po tym jak Chaotix zebrali wszystkie środki potrzebne na naprawę ich statku, zlikwidowali Croc Canteen i przemianowali je ponownie na swoje biuro.