FANDOM

Cudzy1 Kid's gonna grow up into someone amazing... Cudzy2
Sonic the Hedgehog, Sonic the Hedgehog #18

Cream the Rabbit – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to antropomorficzna dziewczynka-królik, córka Vanilli, która posiada własnego Chao o imieniu Cheese. Cream i Cheese mieszkają razem z Vanillą, Chocolą i Gemerlem we Floral Forest Village.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Cream i Cheese brali udział w licznych przygodach z Soniciem, Tailsem, Knucklesem i Amy, oraz wieloma innymi. W trakcie jednej z tych przygód Cream i jej przyjaciele pokonali należącego do Doktora Eggmana robota Gemerla, którego Tails naprawił i przeprogramował. Dzięki temu Gemerl mógł zamieszkać razem z Cream i jej rodziną we Floral Forest Village.

Crisis City Edytuj

IDW 18 Cream i Gemerl

Cream powstrzymuje Gemerla przed użyciem śmiercionośnej siły

W Sonic the Hedgehog #18 Floral Forest Village została zaatakowana przez Faceship Doktora Eggmana, który rozlał po całej wiosce Metal Virus, zmieniając jej mieszkańców w Zomboty. Cream chciała pomóc swoim sąsiadom, przekonując Vanillę że będzie miała Cheese'a do pomocy. Matka jednak kazała jej zostać i pilnować domu, dlatego Cream poprosiła Gemerla aby pomógł mieszkańcom. Później zauważyła jednak, że Gemerl zaatakował zainfekowanego częściowo Sonica, a także próbował wysadzić Zomboty. Cream wybiegła z domu i przerwała mu, prosząc aby przestał. Powiedziała Gemerlowi, że Sonic jest ofiarą, podobnie jak Zomboty, które nie chciały być złe. Udało jej się w końcu przekonać robota, przypominając mu że sam kiedyś był zły, ale otrzymał drugą szansę i teraz może żyć w spokoju. Gemerl posłuchał Cream, co uradowało ją, Po chwili usłyszała krzyk dobiegający ze swojego domu. Chciała zawołać Gemerla i Sonica na pomoc, ale obaj byli zajęci - Gemerl był otoczony przez Zomboty, a Sonic gasił pożar w lesie. Kiedy Cream przybiegła do domu, zauważyła że Zomboty już tam wkroczyły. Cheese i Chocola zaatakowali roboty, mimo próśb i protestów Cream, ale zostali złapani i sami stali się Zombotami. Cream nie chciała ich zostawiać, ale została zabrana przez Vanillę. Sonic pomógł im, odpędzając Zomboty. Pocieszył następnie Cream, mówiąc że w końcu uda im się znaleźć lekarstwo i przywrócić Cheese'a oraz Chocolę. Cream postanowiła być dzielna i zabrała swoją matkę, odlatując z nią do najbliższego statku ratunkowego, na którym dołączył do nich również Gemerl. W Sonic the Hedgehog #20 Cream pracowała w Restoration HQ, opiekując się ocalałymi i przynosząc im przekąski oraz słodycze. Matka pozwoliła jej nie spać, a sama Cream przyznała również że śniły jej się ostatnio koszmary. Gdy Sonic przybył do Restoration HQ, Cream przywitała go i zaprowadziła do środka, opowiadając o swoich zajęciach. Następnie kazała Gemerlowi przepuścić Sonica do biura Amy, która chciała spotkać się z jeżem.

The Last Minute Edytuj

IDW 22 Cream Amy

Cream pociesza Amy

W Sonic the Hedgehog #21 Cream przebywała w Restoration HQ razem z Amy, podczas gdy ta dzwoniła do Tailsa. W Sonic the Hedgehog #22 Cream przyniosła Amy ciastka i poprawiła jej humor, tłumacząc z czego wynikała jej dzielna postawa. Wtedy również zadzwonił do nich Tails. Cream pożegnała się później z Amy i poszła doglądać ocalałych, zauważając że mieli dla siebie bardzo mało miejsca. Cream usłyszała później kłótnię Vectora z Gemerlem o umieszczenie Charmy'ego-Zombota w HQ. Cream przyszła uspokoić sytuację, zapewniając Gemerla że Chaotix będą mieli wszystko pod kontrolą. Później jednak w HQ pojawił się Zombot, który wywołał panikę, doprowadzając do rozbicia się słoika w którym zamknięty był Charmy. Cream zaczęła lecieć nad tłumem, szukajac swojej matki. Kiedy ją jednak odnalazła, była otoczona przez Zomboty. Amy uratowała Cream, zabierając ją z dala od Zombotów, na pokład statku ratunkowego. Cream protestowała, chcąc wracać do matki, ale ostatecznie dała się uspokoić. Została więc, wraz z garstką ocalałych, przetransportowana z dala od HQ w okolice Central City, gdzie dołączyli do nich Tails, Tangle i Whisper. W Sonic the Hedgehog #24 Cream i Tails przeprowadzali ewakuację ocalałych ze Spiral Hill Village, latając nad wioską i podnosząc tych, którzy nie byli zarażeni. Gdy znaleźli już wszystkich możliwych ocalałych i odstawili ich na statek ratunkowy, Cream chłodno powitała Sonica, nadal będąc przygnębiona po stracie matki. Gdy Restoration odleciało ze Spiral Hill Village, Cream pocieszała Whisper rozpaczającą po stracie Tangle, która stała się Zombotem.

All or Nothing Edytuj

IDW 26 Cream vs Zeena

Cream spotykająca Zeenę

W Sonic the Hedgehog #25 Cream i jej przyjaciele przybyli na Angel Island, podobnie jak Doktor Eggman, Metal Sonic i Doktor Starline, którzy stracili Faceship, Szmaragdy Chaosu i kontrolę nad Zombotami z powodu Deadly Six. Gdy Whisper celowała w Eggmana ze swojego Variable Wisponu, Cream trzymała głowę zniszczonego Omegi. Zasłoniła wtedy lufę broni i opuściła ją, prosząc Whisper aby nie strzelała. Przyznała, że rozumie nienawiść Whisper do Eggmana, ale był on im potrzebny do zniszczenia Metal Virusa. Cream dodała także, że byłaby gotowa zrobić wszystko aby odzyskać swoją straconą rodzinę. Whisper zrozumiała ją wtedy i zapłakana przytuliła do siebie. W Sonic the Hedgehog #26 dowiedziała się, że Gemerl zostanie przydzielony do odebrania Szmaragdu Chaosu Zeeny. Chciała wtedy z nim pójść, ale robot się nie zgodził, obawiając się że ją straci. Gdy Tails i Eggman otworzyli portale prowdzące do poszczególnych członków Deadly Six, Gemerl pożegnał się z Cream. Ta jednak przebiegła szybko przez portal do Sunset City, gdzie przedstawiła się Zeenie i kazała jej oddać Szmaragd Chaosu. Zenna przejęła jednak wtedy kontrolę nad Gemerlem.

IDW 26 Gemerl i Cream

Gemerl zabierający zainfekowaną Cream ze sobą

W Sonic the Hedgehog #27 Cream zaczęła cofać się przed Gemerlem, jednocześnie próbując go przekonać aby wyrwał się spod kontroli Zeeny. Udało jej sie, gdy przypomniała robotowi iż zawsze chciał ją chronić i nie dałby sobą pomiatać. Gemerl zniszczył wtedy swoje odbiorniki i wpadł w objęcia Cream, wolny od Zeeny. Zeti jednak szybko podniosła się i z mocą Szmaragdu Chaoosu utworzyła więzy kontrolujące kończyny Gemerla. Cream kazała robotowi walczyć z Zeeną, ale musiała wykonać najpierw unik przed nim. Uderzyła wtedy Zeenę, tłumacząc że nienawidzi walczyć, ale nienawidzi też gdy jej przyjaciele są w niebezpieczeństwie i tego, jak bardzo okrutna była dla niej Zeti. Cream zaczęła następnie deptać więzy stworzone przez Zeenę, ale ta szarpnęła za nie, podrzucajac Cream. Gemerla z kolei rzuciła w tłum Zombotów, po czym podeszła do Cream, kopnęłą ja i obezwładniła, stawiając przed zbliżającą się hordą. Zaczęła jej następnie uświadamiać, że jej przekonania o dobroci doprowadziły ją donikąd. Jednakże po chwili Gemerl zdołał się uwolnić i odciągnąć Zeenę od Cream. Gdy Zeena znów utworzyła wokół niego więzy, robot poleciał za nią i zaplątał ją samą. Cream wyrwała wtedy Szmaragd Chaosu Zeenie, którą Gemerl wrzucił w tłum Zombotów. Cream podziękowała Gemerlowi za ratunek, ale pokazała mu wtedy ślad Metal Virusa na nadgarstku. Kazała robotowi następnie, aby wrócił ze Szmaragdem Chaosu i zostawił ją. Gemerl jednak przerzucił szmaragd przez portal i zabrał Cream, obiecując że zostanie z nią aż poczuje się lepiej. W Sonic the Hedgehog #29 Cream poprosiła Gemerla aby zabrał ją na Angel Island, zakładając że Sonicowi uda się zniszczyć Metal Virus. Po przybyciu na miejsce Cream rzuciła się w ramiona Vanilli, która była już zdrowa.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Cream jest urocza, dobrze wychowana i grzeczna. Pomimo swojego młodego wieku, jest niesamowicie odważna i szlachetna. Według Sonica posiada w sobie wiele potencjału i w przyszłości wyrośnie na kogoś wspaniałego. Cream jest także bardzo wrażliwa i czuła na cierpienie innych, a także wyrozumiała. Nie lubi przemocy, szczególnie śmiertelnej. Potrafi odróżnić ofiary od tych, którzy czynią zło z premedytacją. Dlatego kiedy Zomboty zaatakowały, Cream chciała dać im szansę na to aby były szczęśliwe, gdyż kiedyś były normalnymi, antropomorficznymi zwierzętami. Mimo że nie lubi sprzeciwiać się poleceniom swojej matki, jest gotowa zrobić to w imię sprawiedliwości. Oprócz tego Cream bardzo przejmuje się swoją rodziną i jeśli coś dzieje się jej członkom, to może ją to doprowadzić do płaczu.

Wygląd Edytuj

Cream jest pomarańczowo-żółto-kremowym królikiem. Jej charakterystyczną cechą są długie, opadające w dół uszy, pozwalające jej latać. Cream nosi na sobie pomarańczową sukienkę z niebieską wstążką, białe rękawiczki i żółto-pomarańczowe buty. Jej oczy są brązowo-żółte i odchodzą od nich cienkie rzęsy.

Moce i umiejętności Edytuj

IDW 18 Cream Fly

Lot Cream

Cream potrafi latać dzięki swoim dużym uszom, a także unosić nawet cięższe od siebie ciała podczas lotu, takie jak Vanilla. Sama unika bezpośrednich starć, a ataki wyprowadza za nią jej Chao - Cheese.

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj