Corkscrew Canyon – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Green Hill.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Corkscrew Canyon jest trasą o średnim poziomie trudności, odblokowywaną od trzeciego tieru lub po zdobyciu 500 trofeów. Na początku gracze biegną po dużym wzgórzu, które potem przechodzi w krótką drogę biegnącą prosto. Teren dzieli się następnie na dwie połowy: jedną część zajmują szyny, a drugą stały ląd. Następnie ponownie wbiegają po wzgórzu i sekcja znajdująca się w tym miejscu posiada dwa tory stałego lądu i dwa tory z szynami, położone naprzemiennie. Gracze będą następnie biec w kierunku szyn które układają się w korkociągową pętlę. Następny odcinek stanowi w dużej mierze zakręcająca trasa z przeszkodami, która prowadzi ostatecznie do wielkiego korkociągu z jedną taśmą produkcyjną popychającą graczy do przodu. Po drodze pojawiają się liczne panele przyspieszające z których można skorzystać. Ostatnie dwie sekcje składają się z torów szyn i lądu leżących naprzemiennie. Pod koniec gracze będą musieli wbiec na wzgórze z kilkoma panelami przyspieszającymi, a także dwoma torami szyn aby dotrzeć do mety.

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Lost Valley