FANDOM

Corkscrew Canyon – trasa pojawiająca się w grze Sonic Forces: Speed Battle. Położona jest w Green Hill. Odblokowywana jest w drugim tierze, lub po zdobyciu 100 osiągnięć.

Opis Edytuj

Corkscrew Canyon to trasa położona w Green Hill. Należy do grupy tras o średnim poziomie trudności. Na początku wyścigu zawodnicy biegną w górę po długiej trasie, porośniętej suchą trawą. Przez chwilę pojawia się normalna trawa, ale gdy trasa biegnie w dół i zakręca w lewo, znowu staje się wysuszona. W następnej sekcji znajduje się długi zakręt. Gracz może biec po kamiennej trasie, lub też zjeżdżać po dwóch szynach obok. W tle można zaobserwować piaskospady. Trasa biegnie dalej po wysuszonej trawie. W pewnym momencie co drugi tor zostaje zastąpiony szynami. Zawodnicy biegną następnie dalej do wielkiej pętli-korkociągu z szyn. Muszą potem przeskoczyć nad wyrwą w drodze i biec dalej, okrążając mechaniczną piramidę. Trasa zakręca mocno w prawo i prowadzi do pętli-korkociągu z jednym pasem taśmy produkcyjnej, który przyspiesza bieg. Droga biegnie w dół i prowadzi między wielkimi ścianami spadającego w dół piasku. Pojawiają się tu dwa zwykłe tory, przecinane przez dwa tory z szynami. Trawa przekształca się w zieloną w dalszej sekcji. W ostatnim etapie ponownie pojawiają się drogi przecinane szynami, ostatecznie prowadzące do mety.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Valley

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria