Coral Cave (コーラルケイブ Kōrarukeibu?) – trzeci poziom w grze Sonic Rush Adventure, rozgrywający się wewnątrz koralowej jaskini, na zachód od Machine Labyrinth. Można tu znaleźć czerwony materiał.

Opis Edytuj

Coral Cave rozgrywa się wewnątrz jaskini, która wyłoniła się niedawno z wody. Poziom składa się z systemu korytarzy, z czego te położone najniżej są zwykle zalane wodą. Pojawiają się tu także szyny, oraz wielkie stalaktyty, które mogą w każdej chwili spaść w dół i przygnieść postać. Czasami stalaktyty blokują drogę i należy zniszczyć czerwone koralowce, które trzymają je przy suficie. Poza naturalnymi obiektami i przeszkodami, jest tu także dużo sprzętu górniczego. Wielkie, mechaniczne koła przyczepione są do krawędzi niektórych ścian. Zakończone są hakiem z liną. Gracz może wbiec na to koło i złapać się haka, a następnie wyskoczyć wysoko w górę. Wielkie drewniane ramiona przenoszą gracza do niższych lub wyższych korytarzy. W końcowych i środkowych sekcjach często pojawiają się wózki z różnymi drogocennymi kamieniami. Postać musi popchnąć taki wózek, a następnie automatycznie do niego wskoczy. Wóz jedzie cały czas do przodu, a gracz może razem z nim podskakiwać, aby omijać przeszkody i przepaście. Na końcu aktu drugiego gracz spadnie do ciemnej jaskini i będzie musiał tam nawigować wózkiem, poruszającym się po szynach. Sekcja ta jest trójwymiarowa i gracz musi wybierać odpowiednie trasy i omijać zielonych kolczastych kul, które są umieszczone na drodze, oraz różowych, które z kolei podskakują.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Ghost Kraken

Bossem poziomu jest wielki mechaniczny kraken. Walka toczy się na dwupoziomowej arenie, pośrodku której pływa Ghost Kraken. Boss atakuje gracza swoimi mackami. Jedna z nich posiada niebieską lampkę - słaby punkt robota. Uderzanie w nią zadaje bossowi obrażenia. Ghost Kraken może również pluć w gracza atramentem. Czasami będzie schodził pod wodę, jednocześnie zwężając dostępną dla gracza powierzchnię. Jego macek będzie trudniej unikać. Podczas tej walki gracz nie dusi się pod wodą.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Sprite
Rapid Crab
Krab sprite
Dive Bat
Cavebat sprite
Eleki Angler
Ryby CC sprite
Barrier Angler
Barrier Angler

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Coral Cave - Akt 1
Coral Cave - Akt 2

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]