Cop Speeder (コップスピーダー Koppusupīdā?) – badnik pojawiający się w grach Sonic Adventure, Sonic Adventure DX: Director's Cut i Sonic Generations. Pojawia się wyłącznie na poziomie Speed Highway.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Są to roboty Kiki prowadzące policyjne pojazdy. Pozostają w stanie spoczynku i stoją w miejscu, dopóki nie zbliży się do nich gracz. Włącza wtedy swoje syreny i zaczną szarżować w stronę postaci, próbując zadać jej obrażenia. Mogą być w prosty sposób zniszczone dowolnym atakiem.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Sonic Adventure[edytuj | edytuj kod]

Cop Speedery pojawiają się po raz pierwszy w grze Sonic Adventure. Pojawiają się na poziomie Speed Highway.

Sonic Generations[edytuj | edytuj kod]

Cop Speedery powracają w Sonic Generations. Występują zarówno w sekcjach 3D, jak i 2D. W dwuwymiarowych sekcjach mogą poruszać się tylko do przodu. Można je ponownie spotkać na poziomie Speed Highway.

Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games[edytuj | edytuj kod]

W grze Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games Cop Speedery pojawiają się jako przeszkody na trasie podczas Roller Coaster Bobsleigh, które odbywa się w zaśnieżonym Speed Highway. Wyglądają identycznie jak w Sonic Generations.

Galeria[edytuj | edytuj kod]