FANDOM

Cudzy1 Amid majestic columns and pillars this perilous track is littered with pitfalls, traps and steep hills. Twisting corkscrews and boost hoops make for a non-stop white-knuckle experience. Cudzy2
Instrukcja do Sonic Rivals
Colosseum Highway Zone – drugi poziom w grze Sonic Rivals. Są to starożytne ruiny położone na wyspie Onyx Island.

Opis Edytuj

Colosseum Highway Zone to poziom, położony pośród zrujnowanego koloseum. Elementami ozdobnymi tego poziomu są filary i różne konstrukcje, stylizowane na rzymską/grecką architekturę. Jest tu dużo fontann i akweduktów, a także różnej wielkości posągów. Postacie mogą tutaj przeskakiwać nad małymi, powalonymi filarami. Większe filary trzeba popchnąć, aby przewróciły się i nie blokowały drogi. Tak jak na innych poziomach w tej grze, pojawia się tutaj wiele pętli, oraz szyn. Obecne są również podziemne sekcje, gdzie niektóre obszary zalane są wodą, która utrudnia przeprawę. Na końcu pierwszego aktu gracze muszą wystrzelić się z katapult, aby wylądować przed metą. Natomiast pod koniec aktu drugiego rywale muszą wbiec na szczyt wzgórza z fontanną.

Boss Edytuj

Rywal Edytuj

Rywal danej postaci na tym poziomie w trybie fabularnym.

Egg Falcon Edytuj

Osobny artykuł: Egg Falcon

Bossem poziomu jest wielki, mechaniczny jastrząb. Aby zadać mu uderzenie, gracz musi wspiąć się po ruchomych platformach i wskoczyć w kokpit. Egg Falcon zrzuca na arenę walki różne bomby. Mogą one podpalać platformy, zamrażać je, albo zmniejszać.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Colosseum Highway Zone Akt 1
Colosseum Highway Zone Akt 2

Ciekawostki Edytuj

  • Na pierwszych zrzutach ekranu, porą dnia na tym poziomie był środek dnia. Później zostało to jednak zmienione na zachód słońca.